• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Ik vind dat ronde ook wat hebben:thumbup

Linksvoor beetje schade.

Stond netjes voor me huis geparkeerd ik kom terug van werk met een andere auto en ja hoor. Scherm, velg, bumper, koplamp beschadigd. Ben je lekker mee en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof.

3 weken geleden gebeurd. EN hij was best strak. Maarja TR komt steeds minder voor.

Ik heb voor al de wielranden moeten uitslijpen anders liepen de 16 inch aan.

Thx voor de reacties. Zie er hele mooie corsa's tussen staan:thumbup

Heb je een standaard C20NE?

Origineel gepost door Corsa16V

Ik vind dat ronde ook wat hebben:thumbup

Linksvoor beetje schade.

Stond netjes voor me huis geparkeerd ik kom terug van werk met een andere auto en ja hoor. Scherm, velg, bumper, koplamp beschadigd. Ben je lekker mee en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof.

3 weken geleden gebeurd. EN hij was best strak. Maarja TR komt steeds minder voor.

ik sla mezelf nog steeds voor me kop dat ik 3 jaar trug die SR bumper niet van de a van me ma heb gehaald..

Ja zulke reacties hoor ik vaker, ze komen bijna niet meer voor. En dan rijd er 1 of andere idioot 3 weken geleden schade en laat natuurlijk niks achter. :fy1.

Kijk, das een leuke TR. Ziet er leuk uit! :thumbup

Heb je hier meer foto's van? :wub

Origineel gepost door Corsa16V

Ik ben Ruben (19)

Corsa A '89 TR

2.0 8v onderblok (C20NE) uit een E Kadett

1800 kop

Seh nokkenas+huis

Spaghetti uitlaatspruitstuk

Chip

3 bar benzine druk

Rondom verlaagd 60/40

Witte Astra G sportvelgen 16 inch eronder

Corsa GSI tank

Corsa GSI interieur

Corsa A3 dashbord

Digidash kadett

foto:

Roestryderzz%20038.jpg

Komen eraan, ben ook bezig om geld terug te krijgen via het waarborgfonds. Hoop nergens op maar zou mooi zijn.

Ik zal wel wat meer foto's maken en posten ook van de achterkant:thumbup en natuurlijk motor.

Hey HiTmAn,

jouw achterwielen lijken ook niet helemaal in de kast te passen. Hoe heb jij dat opgelost? bumpstops? vering? GEEN vering? of schuren af en toe vrolijk tegen de kast.

gegroet

Origineel gepost door BLUE1-4

Hey HiTmAn,

jouw achterwielen lijken ook niet helemaal in de kast te passen. Hoe heb jij dat opgelost? bumpstops? vering? GEEN vering? of schuren af en toe vrolijk tegen de kast.

gegroet

ik heb ze er alleen onder gepast heb er nog nie mee gereden moet nog eerst spoorverbrders hebben voor VOOR

mijne is wel verlaagt 70 mm achter

Origineel gepost door corsieturbo

dit is mijn B-tje en het A-tje is mijn vriendin

DSC00056.jpg

DSC00060.jpg

DSC00057.jpg

DSC00063.jpg

zeg maar wat je er van vindt, het A-tje is nog under construction

He mooi velgen.

Ik heb dezelfde.

Welke maat velg heb je en je banden?

Waarom lijkt die van jou dan hoger te liggen?

Want ik had een verlagings set maar dat pastte echt niet, lag met de wielastrandjes op me banden.

En ook de bumper lag heeel erg laag en ik 70/50:hmmz

Scheelt dat zoveel dan of 45 of 40 banden hebt?

Maar dan met plattere banden zou de auto toch ook weer lager komen te liggen?

Als je goed kijkt bij de voorste wielkast zie je slijtage van een klein stukje rijden:hmmz

dat klopt ik had eerst het zelfde probleem met de wielkastranden toen heb ik maar 40 plat genomen en nu heb ik er alleen op de autobaan achter last van daarom heb ik ook geen 8j achter:kewlpics

Terug
Naar boven