• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Ik zal die van mij ook maar weer eens plaatsen. 20 pagina's geleden zag hij er toch heel anders uit :P

Zo was hij:

f1.jpg

f2.jpg

Zo is hij nu:

b.jpg

b1.jpg

b2.jpg

SP_A0295e.jpg

hello peeps

ik ben fonny vanuit het leuke belgiëking:

ik kom hier eens mezelf voorstellen en m'n corsatje tonen he:vertag

het is MAAR een 1.4 16V GSi maar ja de verzekering voor deze bak is al helemaal niet te doen:o laat staan dus dat ik een 1.8 16v had gekocht:(

ik heb net velgen besteld dus die fotootjes zal ik er nog wel eens bij op zetten het zijn TSW VOlcano Hyperblack geworden 7j 205/40/17

gsi21.jpg

gsi19.jpg

gsi15.jpg

gsi14.jpg

gsi12.jpg

gsi7.jpg

gsi6.jpg

Allereerst welkom hier op het forum.

En mooie auto heb je Fonny.

Ziet er zeer netjes uit. En hoor dat er veel plannen mee hebt ;) .

Grtz Jacko

thanx ruubje

thanx fonny: toch beestig zo'ne GSI 1.4, 1.8 of 1.7 maakt allemaal nie uit. En die velgjes die je besteld hebt: :o zaaaaaalig. (ps: welke maat?)

Grtz BMC

Buitenkant is afgezien van de irmscher velgen en schroefdempers nog niets aan gebeurd.

Ik ben nog met de binnenkant bezig: allemaal heel subtiel,alle verlichting vervangen voor blauw. ik ben nu bezig met een navigatie/cd wisselaar set aan het inbouwen.

Daarna is de motor aan de beurt, en dan pas de buitenkant :P

Origineel gepost door Fonny

geil velgje paul!:wub

staat echt lekker zo'n velg onder een corsa:wors

Thnx :D

Ben ook benieuwd hoe het bij jouw gaat staan met de TSW'tjes! Net even op gegoogled maareh ook erg mooie velgen als ik het zo zie! Ben benieuwd!

Terug
Naar boven