• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door opelvssn

hier mijn gsi...... kocht hem helemaal standaard in mei 2006 ;)

19757577_1.jpg

fototje bij aankoop

13-01-07

17122006199-1.jpg

17122006201-1.jpg

cleane achterbumper:D

P1060115.jpg

samen met corsa van tuned_tigra

13012007227.jpg

voor de verandering maar weer 2,5 cm lager geschroefd...

13012007228.jpg

veel lager kan die niet meer ivm de bandhoogte :(.....maar eens andere bandjes zien te regele :D

Kan het zijn dat ik jou hier in arkel gisteren(vrijdag 26-1 rond 24.00) heb zien rijdne of niet want leek er echt heel erg op.

Diegeen ging ook even stil staan.

Origineel gepost door GSI85

Opel Corsa C 1.8 16v GSI (bwj:2003)

00d58111d53317822d03df9d1c029bc6_751.jpg

- 17" Mille Miglia Action velgen met 205/40 Banden

- Rieger side skirts

- Rieger achter diffuser

- Irmscher voorpoiler

- Kamei booskijkers

- Sebring einddemper en middendempervervanger

- K&N inlegfilter

- Originele CD speler heeft plaats gemaakt voor een Kenwood W7031

Hoeveel is je Corsa verlaagd??

En heb je nog een foto van je voorlip??

@CorsaKris

Auto is niet verlaagd door mij GSI ligt standaard iets lager en heeft aangepast wielophanging, dan 1.2 en 1.4 corsa`s

en hier een foto van de Irmscher voorspoiler:

b1f8759491861af0464c9fc03117af8f.jpg

Gr Berk

Jah hij is heel netjes jouw Corsa. Echt een mooi ding:thumbup

Heb dezelfde diffusor liggen en ook een voorlip, maar die komt er niet op die voorlip dan schraapt het mij teveel:P Hij is nu verlaagd met 30mm veren maar het is een sport dus zal wel wat minder dan 30mm zijn, het ziet er iig wel mooi uit.

Origineel gepost door CorsaKris

Jah hij is heel netjes jouw Corsa. Echt een mooi ding:thumbup

Heb dezelfde diffusor liggen en ook een voorlip, maar die komt er niet op die voorlip dan schraapt het mij teveel:P Hij is nu verlaagd met 30mm veren maar het is een sport dus zal wel wat minder dan 30mm zijn, het ziet er iig wel mooi uit.

De voorspoiler ligt niet echt laag. Hij blijft even laag als de plastic lipje onder je bumper alleen omdat dit iets meer naar voor steekt moet je drempels iets langzamer nemen. Maar het geeft je auto echt een stoer voorkant dus als ik jou was zou ik het zeker opzetten...

[
Voorskirtaangepast.JPG

Weet alleen niet wat het merk is en er zit een grote scheur in de voorkant:O is wel te repareren want is van polyester.

Maar ben bang dat ik hem binnen een maand weer kapot heb dus moet maar zien of ik hem er op doe of niet:P

corsaachterskirt.JPG

Dit is de achterskirt. Was de DTM uitlaat doorheen gebrand maar deze heb ik bijna klaar kan ie naar de spuiter:D

ach gewoon d`r op zetten en beetje voorzichtig doen hoge drempels schuin nemen doe ik ook :D

volgens mij is jou voorspoiler JMS:

271801.jpg

achter is wel Rieger.

Kan het zijn dat ik jou hier in arkel gisteren(vrijdag 26-1 rond 24.00) heb zien rijdne of niet want leek er echt heel erg op.

Diegeen ging ook even stil staan.

Arkel?... nee denk het niet... nog nooit van die plaats gehoord :P

Origineel gepost door CorsaKris

Jah klasse dat is hem precies.

Weet je ook wat ie nieuw kost?? Dan weet ik of het repareren het waard is:hmmz

nee ik weet niet hoeveel het kost ik heb het op google gevonden typ in google "corsa c frontspoiler" en klik op afbeeldingen daar staat ie...

of neem maar contact op met dit bedrijf die verkopen JMS onderdelen (gevonden met google)

Gr Berk

Heb via via wat gevonden is weinig te krijgen dus wel apart dan denk ik.

Kost nieuw 200 euro heb hem zelf voor een fractie van de prijs haha.

Inmiddels een paar kleine dingetjes veranderd, waaronder nieuwe spiegels, en aangepast interieur. Er komt nog op/onder:

Klepspoiler

Lichtmetalen velgen 14 inch (ATS)

40/40 verlaging

Sideskirts

Custom Bumpers

Interieur volledig zwart

bijrijderklein.JPG

De bijrijder, met Mio C210(incl Video/MP3 speler en meer)

tellerklein.JPG

Nieuwe tellerunit

uitlaatklein.JPG

Nieuwe uitlaat(oude bumperkleur nog trouwens!)

vooraanzichtklein.JPG

Vooraanzicht, met nieuwe spiegel, nieuwe bumper, nieuwe ruitenwisser

nieuwebumperklein.JPG

Ontwerp voor de bumper, weet nog niet of dit gaat lukken natuurlijk, maar de ideen blijven stromen dus!

zijkantnieuwklein.JPG

Dit is het ontwerp voor de zijkant, let niet op de scheefheid van de lijnen enz, dit word natuurlijk netjes gedaan. Kleur van de letters/logo worden originele kleur rood. Volledig spuiten word me te duur, en dit is een mooie oplossing vind ik zelf. Met zwarte sideskirts word het zo goed als een geheel. Magoed, smaken verschillen, dus wat vinden jullie ervan?

Groet Marck

P.s. excuses voor kwaliteit foto's, veelal met mobiel gemaakt omdat ik tijdelijk geen goede camera had. Sommige zijn bewogen, sommige wel goed.

CorsaKris: Ik krijg de indruk dat jij graag van je versterkertje af wilt. Je geeft het ze aan op een dienblad

:)

Origineel gepost door saiko

CorsaKris: Ik krijg de indruk dat jij graag van je versterkertje af wilt. Je geeft het ze aan op een dienblad

Het is Ameland, als daar iets gejat is weetje bijna zeker dat het je buurman was:thumbup:puke:wtf:D

Origineel gepost door saiko

Zijn autoradio is volgens mij al gejat want die zit er helemaal niet in :jerry .

Origineel gepost door JackM83

Zijn autoradio is volgens mij al gejat want die zit er helemaal niet in :jerry .

Haha, klopt, maar niet gejat, is voor reparatie terug naar de firma. Voor de 2e keer. Krijg er maar geen geluid uit. Boxen zijn zo goed als nieuw dus dat is het niet. Maar hierover heb ik tijdje geleden een topic gehad. Niet gejat, dan had ik hem wel teruggehaald :puke:vertag:thumbup

Wil nog steeds weten wat er van het ontwerp word gevonden trouwens!

Groet marck

Terug
Naar boven