• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door DunNow

nieuwe achterlichten en nog steeds op winterwielen :D

Photo-0190.jpg

Mooi laag man. Netjes

Origineel gepost door Marckiej

Origineel gepost door saiko

CorsaKris: Ik krijg de indruk dat jij graag van je versterkertje af wilt. Je geeft het ze aan op een dienblad

:)

Het is Ameland, als daar iets gejat is weetje bijna zeker dat het je buurman was:thumbup:puke:wtf:D

Zit in Velp op school daarom wil ik iets anders bouwen want met marckiej in de buurt ben je niet zeker van je spul.:wtf:hmmz:vertag

Haha, dankje...Inderdaad, met mij in de buurt moet je oppassen, anders rijd ik zo een deuk in je Corsa, mijne is toch wel totalloss, en die van jou tja, dat word schade :swear:wtf:vertag lol...geintje moet toch kunnen mannen?

Maar zit jij in Velp op school? Larenstein dan zeker? Ik nu 2e jaars BNB, tijdelijk HEAO in Arnhem!

Groet Marck

Neej ik zit tegen over je HTS Autotechniek;)

Ga je altijd met auto naar school? Weet ik naast welke corsa ik niet moet gaan staan:P

Wacht, ik heb jij vanmiddag zien rijden! :D Ja naar HEAO ga ik meestal wel met de auto:) geen zin om te fietsen, en auto is natuurlijk relaxter...Je heb wel mooi autootje:) Zag er wel goed uit! We zien elkaar dan vast wel keer rijden:)

Greetz, Marck

Origineel gepost door CorsaKris

Vanmiddag lijkt me me sterk ben nu nog op school:P

Wat voor Corsa heb jij dan?

Anders ff :kewlpics

Hey Corsakris btje opletten hè ;) .

De foto's waar je om vraagt staan stukkie terug in het toppic :P.

Haha, naja stilstaan rijden, weet niet precies. Zei nog tegen vriend van me: Even opzoeken op het forum Thuis! Corsa A Rood dus..Lelijk, enz enz :p maar word wel mooi uiteindelijk hoop ik dan..

Ik kom hier toch ook al een tijdje rondkijken en dus kom ik mijn corsatje ook maar eens even voorstellen, het is een 1.2 16v van 1999 ... hoop dat het jullie bevalt;)

afbeelding10242oz8.jpg

afbeelding10349mn0.jpg

Origineel gepost door cleancorsa

Ik kom hier toch ook al een tijdje rondkijken en dus kom ik mijn corsatje ook maar eens even voorstellen, het is een 1.2 16v van 1999 ... hoop dat het jullie bevalt;)

afbeelding10242oz8.jpg

afbeelding10349mn0.jpg

Zow! Netjes hoor! Erg mooi! :thumbup :thumbup

Dit is mijn corsa. Ik heb deze auto nou vanaf november denk ik.

eerst dat ik een rode corsa die asociaal laag was. dit is die foto van mijn vorige auto.

Ik heb die rode weg gedaan omdat die kei sloom was (was maar een 1.2)

nu heb ik deze zwarte en ook een beetje sneller.

veel kijk plezier :)

de laatste foto is die samen met mijn broer zijn gsi die is inmiddels ook al weer verkocht en heet nu een witte kadett uit de jaren 70 een coupe met een 2.2 injectie motor er in maar foto's komen ook nog samen met mijn corsa

ff zichtbaar gemaakt:thumbup

@Moniekske: als je op photobucket de onderste regel pakt die onder de foto staat, dat is de regel met:

dan staan je foto's direct op het forum.

leuk corsa'tje, leg je deze ook zo laag?:wors

Origineel gepost door Moniekske

Dit is mijn corsa. Ik heb deze auto nou vanaf november denk ik.

eerst dat ik een rode corsa die asociaal laag was. dit is die foto van mijn vorige auto.

STA70005kleiner.jpg

Ik heb die rode weg gedaan omdat die kei sloom was (was maar een 1.2)

nu heb ik deze zwarte en ook een beetje sneller.

veel kijk plezier :)

STA70868.jpg

STA70867.jpg

STA70870.jpg

de laatste foto is die samen met mijn broer zijn gsi die is inmiddels ook al weer verkocht en heet nu een witte kadett uit de jaren 70 een coupe met een 2.2 injectie motor er in maar foto's komen ook nog samen met mijn corsa

STA70872.jpg

Origineel gepost door Moniekske

STA70868.jpg

STA70870.jpg

STA70866.jpg

STA70867.jpg

STA70872.jpg

je moet de bovenste tekest maar even lezene ne dan deze foto's kijken ;)

er ging iets fout

Terug
Naar boven