• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

My old 1.5TD...

On 7,5x15ET37 OZ Racing Chrono...

OZ01.jpg

OZ02.jpg

OZ03.jpg

On 7x17ET48 Kosei Sword...

S01.jpg

S02.jpg

S03.jpg

On 7x16ET37 Tecnomagnesio Indianapolis...

T01.jpg

T02.jpg

T03.jpg

Ben vanaf vandaag corsaloos, :( ik heb hem verkocht omdat ie werkeloos stond te wezen in me loods en ik geen geld/tijd meer heb ervoor, maar 't gaat me toch wel zeer aant hart dat ie weg is. :thumbdown Wilde ik effe kwijt.

Zo hier de Foto's van mijn nieuwe B GSI;) Gister gehaald, en vandaag lekker in kunnen rijden.

Specs: 1.6GSI, 110 PK (ander luchtfilter e.d.)

Leren bekleding voor en achter

Kuipstoeltjes

Carbon look

I.C.E. - 800 watt

Lexuslights

Booskijkers

Alarm: Klasse 3, inclusief starten op afstand

corsa.JPG

achterkant.JPG

Achterbank.JPG

Corsa%202.JPG

Corsa%20leer.JPG

Carbon2.JPG

pook.JPG

licht%202.JPG

ice.JPG

Greetz Marck

Origineel gepost door CorsaKris

Netjes je gaat er wel snel op vooruit hoor:P

En hier moet straks 2 liter in:hmmz:D

ik vind dat ie eerst lager moet:P:P

Haal eerst die lelijke achterlichten eruit en die booskijk dingetjes en las je motorkap gewoon door..Beetje verlagen en je hebt een dikke bak waar je niks meer aan hoeft te doen:thumbup

Hehe, hij blijft zoals die is evenlopig :) Behalve een kort antennetje dan en de dradenzooi in de achterbak die ik even wegwerk dan. Voor meer info waarom ik hem niet verander kijk bij Slap Geouwehoer, Stoppen met Roken;)

Origineel gepost door Marckiej

Hehe, hij blijft zoals die is evenlopig :) Behalve een kort antennetje dan en de dradenzooi in de achterbak die ik even wegwerk dan. Voor meer info waarom ik hem niet verander kijk bij Slap Geouwehoer, Stoppen met Roken;)

ik heb nog ergens een set booskijkers liggen van een b corsa, zijn niet deze boogjes,maar net zoals een doorgelaste kap zeg maar.

moet enkel een beetje geplamuurd worden, zit steenslag op.

je mag ze hebben voor de postzegel, ik heb er toch niets aan.

Korte antennetje en achterbak zijn in orde inmiddels. Ook derde remlicht maar evengeinstalleerd, zat er toch nog niet op...

Even blindering, een raamband van de GSI club, of andere als jullie een gave weten, en een paar stickertjes van opelforum en wat merken als Sebring, en hij is wat mij betreft even af! Plannen lopen helaas via mijn ouders, maar met stickers en blindering kon ik ze vrij makkelijk overhalen...

Die booskijkers, graag! PM :D

thanks :thumbup enne een 1.2 16 v:sleeping maar moet toch veel voor me werk rijden dus dan heb ik er toch niks aan een snelle bak, enne kunnen ze nog groter die fotos haha, iig bedankt :thumbup ja corsa c is in de opmars :cool:

Nou 17 inch dezent 205 40 r17, en voorkant is al verlaagd krijg er nu nog net 2 vingers tussen de wielkas en me band, alleen achter is die gewoon nog normaal.. hoop drempels hier in de beurt dus lager als dit gaat die niet :D wil nog me achteruiten laten blinderen, en voor de voorbumper een lip, zo gsi lip is dat dacht ik, die vind ik wel mooi.. jouw auto is ook :thumbup

Terug
Naar boven