• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@sinister ik ben verdomde jaloers op je.. Had ik het geld gehad toendertijd dan had ik hem gekocht en ik denk dat ik vast nog wel wat er aan veranderd had.. Maar heb je ook eigen foto's?? die ene foto is al heel lang bekend.. En wat zijn de plannen?

kan ik die van mijn 5 deurs ook wel plaatsen.komt over een paar weken een schroefsetje onder hahaha.is nu net een terreinwagen met de 15 inc velgen:P

die astra f sport velgen heb ik hier thuis verbreed liggen. ik heb ze naar 7,5 voor en 8,5 achter, maar onder de corsa vind ik ze niet zo mooi staan

ik heb ze bij mij onder de ascona b en d kadett gehad. daar stonden ze wel bruut onder.

bij de corsa steken ze te ver onder de auto uit(naar mijn mening)

als je ze voor voor er netjes onder wilt hebben dan hoef je ze maar 0,5 j te verbreden ofzo.

gr. killer;)

Originally posted by killer

die astra f sport velgen heb ik hier thuis verbreed liggen. ik heb ze naar 7,5 voor en 8,5 achter, maar onder de corsa vind ik ze niet zo mooi staan

ik heb ze bij mij onder de ascona b en d kadett gehad. daar stonden ze wel bruut onder.

bij de corsa steken ze te ver onder de auto uit(naar mijn mening)

als je ze voor voor er netjes onder wilt hebben dan hoef je ze maar 0,5 j te verbreden ofzo.

gr. killer;)

Heb je toevallig wat foto's ervan? :)

mijn corsa, me andere corsa, en DE sedan van sinister:wub

SP_A0681.jpg

SP_A0683.jpg

SP_A0684.jpg

nee, bij mij hebben ze hem verbreed op de buitenste rand

zijn ze geloof ik een half uur langer mee bezig geweest dan normaal.

mijn sterren zijn onaangetast gebleven:thumbup

gr. killerking:

mayhem, die ouwe corsa ja. Is die effen kleur zwart of metallig? Of ga je hem niet slopen?

Rijdt wel mooi he zo'n 16klepper:agent

Origineel gepost door Orang-pinda

mayhem, die ouwe corsa ja. Is die effen kleur zwart of metallig? Of ga je hem niet slopen?

Rijdt wel mooi he zo'n 16klepper:agent

me oude is E200, effen zwart. de andere is mercedes AMG zwart.

voorlopig hou ik ze beide, de oude word geschorst en gaat de loods in, en ik ry dan met de 16v. misschien dat de 16v als donor gaat dienen, maar dat bekijk ik allemaal op t gemakje.

Origineel gepost door mayhem

mijn corsa, me andere corsa, en DE sedan van sinister:wub

SP_A0681.jpg

SP_A0683.jpg

SP_A0684.jpg

sedannnetje is ook leuk zijn daar nog meer pic s van

de sedan is slechts op 4 treffens geweest voordat deze werd gestald. is een belgiese wagen. is lange tyd in het bezit geweest van coen (lila bomba). en is dus nu in den hollandsche polder te vinden:wub

en zijn maar enkele foto's van,er zijn er enkele gepost in dit topic. of anders http://www.pk-tuning.be

*edit*

ze zijn al verwijderd van coen zijn site.

Terug
Naar boven