• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Vauxhall logo's is meer Chroom.:P

Leuk dat men mij nog steeds kent.:D

Die foto's zijn genomen toen ik van het Eurofestival voor Opel Rijders in Assen (jaar 2000), naar huis reed. Won daar toen 1e plaats mooiste Opel Extreem getuned. Was ergens langs de snelweg in Friesland bij een tankstation.

hier de mijn ook ff

DSC08889.JPG

DSC08890.JPG

binnen moet alles nog

Jij hebt ook een mooie auto, NAC.

Ik moet nogsteeds weer mijn middendemper er tussen uit halen, maar waar haal ik een tussenpijp vandaan die precies past (dus niet ongeveer past).

Origineel gepost door wagnas

Jij hebt ook een mooie auto, NAC.

Ik moet nogsteeds weer mijn middendemper er tussen uit halen, maar waar haal ik een tussenpijp vandaan die precies past (dus niet ongeveer past).

zelf maken.

Origineel gepost door mayhem

Origineel gepost door CorsaF16

@ sinister... Heb je de smoor velgen eronder weg gehaald wat zonde!!!!!!

Die smoortjes stonden hem zo goed..

die heeft hij er niet onder uit gehaald, die waren al pleitos toen ie m kocht.

maar niet gevreest. deze sedan hoort op 13" en zal er dus vast weer op terugkomen:thumbup

@nova 1.2?: dis de loods van sinister zijn werk. ik heb een ander hok om in te rommelen.

(ik heb tenminste een brug :P:P:P:P:P)

Laten we het hopen misschien leuk om hem op 13"RSL te zetten.. Heb er nog een set van liggen voor een leuke prijs hahaha...

Of gewoon weer op smoor het is zo'n vette Corsa namelijk

@nova... Met veel pijn in mijn hart moet ie weg had graag een ander voor in de plaats gehad... Maar ja ik had een auto nodig en heb toen een kadett gekocht.... Ging ook niet voor iets anders dan een opel hahaha.

Origineel gepost door Akeemking

wagnas; voss and nac...

3 more great exemples of cool clean OEM Plus corsas... great stuff!!! Love it!!!

:thumbup

thank'sking:

What do you mean by OEM PLUS corsa's?

Originally posted by voss

wagnas; voss and nac...

3 more great exemples of cool clean OEM Plus corsas... great stuff!!! Love it!!!

thank'sking:

> OEM (original equipment manufacturer)

> "OEM Plus" or "OEM+" are upgrades with original parts from the brand

Although the true definition dont apply at all this corsas that i've rated as OEM+ coz of the aftermarket parts they use, my oppinion is that if they look like original model could/should look, then its also OEM+.

Botton line is that they look dam good!!! :afro

staat vet onder een a. ik heb ze ff gehad in 7j et 25 voor en 8j et 25 achter (14 inch)

stond errug breed in combi met een 60-60 verlaging (hint hint :P)

Originally posted by voss

wagnas; voss and nac...

thank'sking:

> OEM (original equipment manufacturer)

> "OEM Plus" or "OEM+" are upgrades with original parts from the brand

Although the true definition dont apply at all this corsas that i've rated as OEM+ coz of the aftermarket parts they use, my oppinion is that if they look like original model could/should look, then its also OEM+.

Botton line is that they look dam good!!! :afro '

okee, original equipment manufacturer...I like that word

OOG+

orgineel onderdeel geproduceerd.

;)

Origineel gepost door mayhem

staat vet onder een a. ik heb ze ff gehad in 7j et 25 voor en 8j et 25 achter (14 inch)

stond errug breed in combi met een 60-60 verlaging (hint hint :P)

doemaar geen 60/60 maar 60//40 anders kom je zwaar in de problemen aan de voorkant, met breede velgen en lage et:o

Terug
Naar boven