• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

heb zojuist de velgen gemonteerd... dat staat wel FAT ohr!!! ben dr super blij mee!!!

(ik wil nog wel een aantal dingen aanpassen ivm het aanlopen van mn remschildje voor en ik wil achter iets verder naar buiten 15mm ofzohw)

p1000546mn6.jpg

p1000550ng5.jpg

p1000547yy9.jpg

Origineel gepost door Famous

135 kW ....das zo'n ? 180 - 190pk of iets?

In ieder geval wel de moeite om eens een ritje in mee te maken :jerry

Vanmiddag ff in corsagek zijn corsa meegereden dat was dik 200+ pk, ging echt als de bom:thumbup:o

Heel gaaf die sedan met je RSL wielen staan superdeduper precies wat ik ook had willen doen als ik die auto had kunnen kopen. :vertag

Hier mijn "nieuwe" velgjes:P

Heeft even geduurd maar ben wel blij met het resultaat kan aleen wel een slagje smallere banden op beetje ballon effect zo;)

Corsaazev.jpg

CorsaAzevzij.jpg

En dan te bedenken dat ze er eerst zo uitzagen:P

Aa004-1.jpg

Kan nog wel lager:P

CorsaAzevVoor.jpg

Origineel gepost door Corsa16V

Die velgen zijn idd :wub onder je TR, en foto's van de rolkooi al gemaakt :jerry:jerry??

we staan komend weekend het heele weekend in Zundert bij calibra team meeting.. ;) daar kan je in het echt komen kijken... :angel ik heb al wel foto's maar omdat alles zo glimt zie je dr weinig aan :thumbup

Origineel gepost door Titanium

Wouw, de jouwe staat echt prachtig laag:thumbup

Komen er nog kapjes over je wielbouten??:D

Kapjes zitten er nog op nou nog iets leuks voor op het naafgat:P Suggesties welkom;)

@ CorsaKris;

Dat is nog eens nieuw leven blazen in een setje velgen! :thumbup

Heb je ze zelf opgeknapt?

Kan inderdaad wel een platter bandje op, maar zeker apart zo! Platter betekend ook weer lager ;) hehehe :wors

Lager=Beter;)

Zat te denken aan 165-55 voor en 175-55 achter of voor en achter beide 175-55...

Heeft iemand toevallig foto's daarvan op een 7J velg? Stuur maar ff een U2U

Terug
Naar boven