• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Van de week ff een mooie foto gemaakt van me corsa :)

terrorcorsatd2.jpg

Origineel gepost door Titanium

In het begin wou ik steeds meer en meer pk's. Dit omdat een maatje van mij een peugeot 205 GTI MI-16 heeft. Gechipt, snelle nokkenas enz enz. En ja, vergeleken met die auto is de mijne erg traag:P:P

Dat is ook leuk :thumbup

Kadett 91 volgens mij heb ik jou auto tijdje geleden zien staan bij Biesheuvel voor de deur. Stond achter die van mij een grijze A corsa met half strakke achterklep.

:hmmz wat is er toch mis met me corsatje :(

Hier foto's van de corsa van me broer die ik afgelopen weekend heb verlaagt.:P:)

nielscorsa1lo8.jpg

en de voorkant.

nielscorsavoorkyl3.jpg

Origineel gepost door Sarah

Mooi setje pedalen. Zijn die van irmscher?? Die irmscher pedalen wil ook ook wel hebben:)

Geen idee, stonden er al in. Zal eens kijken of ik er iets op zie.

Mijn pedalen zaten er dus zo op blijkbaar, staat nergens iets op van Irmscher of dergelijke.

standaard gsi pedalen ;)

Origineel gepost door *Hakkie*

:hmmz wat is er toch mis met me corsatje :(

Hier foto's van de corsa van me broer die ik afgelopen weekend heb verlaagt.:P:)

nielscorsa1lo8.jpg

en de voorkant.

nielscorsavoorkyl3.jpg

Niks mis met je wagen, vind alleen je voor en achterbumper niet zo mooi! king: Voor de rest een nette kar! :thumbup

Ook goed bezig geweest met de auto van je broer! :thumbup Hoeveel is ie verlaagd?

[/quote]

Niks mis met je wagen, vind alleen je voor en achterbumper niet zo mooi! king: Voor de rest een nette kar! :thumbup

Ook goed bezig geweest met de auto van je broer! :thumbup Hoeveel is ie verlaagd? [/quote]

80/60 idd verlaagd king::P

Origineel gepost door Njoy_Corsa

Mooi setje pedalen. Zijn die van irmscher?? Die irmscher pedalen wil ook ook wel hebben:)

Geen idee, stonden er al in. Zal eens kijken of ik er iets op zie.

Mijn pedalen zaten er dus zo op blijkbaar, staat nergens iets op van Irmscher of dergelijke.

standaard gsi pedalen ;)

Ah voila, mysterie opgelost :D Ik dacht al wel zoiets ze. Maar mij maakt dat feitelijk niet veel uit. Zolang mijn tuutje maar goed bolt. En ik geniet van elke rit!

Terug
Naar boven