• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Nou, ik zal mijn corsa hier ook maar eens laten zien, nu ik eindelijk 1 klein dingetje eraan heb gedaan:angel Nu issie tenminste niet meer helemáál origineel!:jerry

Corsa2.jpg

IrisCorsa1.jpg

En nu met zijn nieuwe wimpers en ogen:

DSCF0071.jpg

Vind t zelf erg lief staan!!:D

Hopelijk gaat ie ooit net zo knap worden als zijn broertjes en zusjes op dit forum:thumbup:wub

Hehe ja, ziet er ook niet uit, maar k weet allemaal nog niet hoe t allemaal werkt, dus rustig aan he:P Maar die gaat er nog wel onderuit ja... Nog genoeg dingen die ik wel zou willen, maar of t er ooit van komt is een 2e:angel

Origineel gepost door Iris

Hehe ja, ziet er ook niet uit, maar k weet allemaal nog niet hoe t allemaal werkt, dus rustig aan he:P Maar die gaat er nog wel onderuit ja... Nog genoeg dingen die ik wel zou willen, maar of t er ooit van komt is een 2e:angel

haha bekend probleem, maar aan hulp en advies zal het je hier niet gauw ontbreken ;)

Lampen staan de wagen netjes alleen ben ik niet zo kapot van die plastiek kapjes erover heen .

Verder nog steeds een mooie auto en vooral in die kleur houden natuurlijk.

haha nee, zou t liefst gewoon échte booskijkers erop willen, maar daar heb ik absoluut geen geld voor zo, dus vond dit wel een leuke tussenoplossing! :) Vind m wel lief met zijn oogjes knipperen zo!:wub

En die kleur, die zal wel goed blijven, hij is een tijdje terug opnieuw overgespoten, en er is een blanke laklaag meteen overheen gespoten, en hij gaat elke week in bad, dus dat komt wel goed hoop ik!:thumbup

Nou, ik zal mijn corsa hier ook maar eens laten zien, nu ik eindelijk 1 klein dingetje eraan heb gedaan:angel Nu issie tenminste niet meer helemáál origineel!:jerry

Ziet er leuk uit.. :thumbup

Begin is gemaakt. ;)

Heeft Stefan ze erop geplakt? :P

Origineel gepost door Titanium

Nette kar, zit nog keurig in de lak:D

Haal die trekhaak eraf, geen gezicht!:P

Erik is anti trekhaak:vertag

Origineel gepost door CorsaKris

Origineel gepost door Titanium

Nette kar, zit nog keurig in de lak:D

Haal die trekhaak eraf, geen gezicht!:P

Erik is anti trekhaak:vertag

Klopt, die dingen staan voor geen meter:P Mijne viel nog wel mee...

Origineel gepost door Famous

Trekhaak kan wel verdomd handig zijn hoor :angel

Ja, als je passagier lastig word kan ie de rest van t stuk op de trekhaak!:agent

@Jorizimo: Tuurlijk! Nieuwe lampen en booskijkers en meteen in 1x opgezet:wors, ik zou niet eens geweten hebben hoe die bumper eraf moest joh!:P

En nu met zijn nieuwe wimpers en ogen:

DSCF0071.jpg

Vind t zelf erg lief staan!!:D

Hopelijk gaat ie ooit net zo knap worden als zijn broertjes en zusjes op dit forum:thumbup:wub

Toch maar voor de donkere varriant gegaan...:)

staat hem goed..:thumbup

ga zo door...

Terug
Naar boven