• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door youri_corsa_gsi

Ik vond em goed rijden vorige keer rondje Stellendam. Heb je je schermen al een beetje omgevouwen?? Was niet echt mee te rijden zaterdag :D

gaat dan zeker om de voorschermen?

achter is al 3,5 per kant breder :hmmz

en van een c20let zal je het bijna altijd verliezen joop, tenzij die helemaal standaard is en in een calibra zit :P dan zou t wel gaan ;)

top was net iets boven de 250 dus die astra had je nooit kunnen hebben in top maar daar tusse erges moet je dr wel goed bij kunnen blijven denk... maar achter je laten denk niet ohr :(

ohwjah en als je dan toch bezig bent... doe dan ook gelijk die slang van de oliekoeler...:D

voorschermen ja, ik heb de borbetjes erop, met me eigen 60 verlaging aan de voorkant. en dat ging niet echt samen.:P

leip een beetje te fucken :P let astra pak ik nooit, maar t was wel leuk om erachter aan te gaan :D hij zei later dat ie over de 260 teller zat, en hij liep nog steeds uit:wub

ik reed opnieuw 20:P leuk, een tellerbak tot de 200km/h.

koelerslangen zijn besteld:)

Heb vanmiddag me Corsa maar ff gewassen en een paar fotootjes gemaakt.

Velgen komen mooi uit in de zon:thumbup

CorsaAzevzijkant.jpg

CorsaAzevRijn6.jpg

CorsaAzevRijn3.jpg

CorsaAzevRijn2.jpg

CorsaAzevRijn5.jpg

En kwam ik vanmiddag bij de auto nadat ik twee toetsen had gehad, zag ik dit:o

Corsascheur.jpg

Ik chagie.. :fy1 Maar morgen komt er een nieuwe in ben ik er vanaf wordt eerste tijd geen composetje:P

Minder man....

Maarehhh ziet er leuk uit man! Je hebt echt goed nieuw leven geblazen in die velgen!

Vind het nu mooier dan ik op de eerste foto's zag :thumbup

Origineel gepost door Corsair

een bekende lokatie :P , maar wel mooie pic's :thumbup

:P Weer een excuus om een mooie 5 deurs B te bewondern:thumbup Stond ie btw op een baksteen:wtf

jah dat klopt, heb een probleem met de airride hij zakt uit zichzelf in, maar er wordt nu aangewerkt om ut weer goed voor elkaar te krijgen.

Heb ut extra gedaan omdak ook andere velgen heb en die zijn iets breeder als de vorige en dan gaat ut net nie goed bij de wielkast (alleen voor)

Wat een Prachtig mooie omgeving!!! goed bezig kris!!

Jammer van je barst!!!

Ffies naar het Makro terrein in DUIVEN staat altijd zown plak boer voor sterretjes in je ruit!!! GOeie gozer benk ook wellis geweest!!

EN ik zeg maar zo: liever een ster in je ruit dan een ruit in je ster! :p

Trouwens die corsa uit Tolkamer mag er ook wezen!! Wat een lief kleurtje!!!

Jammer dak je nog nooit heb zien rijden!!

Mzzls

Origineel gepost door Corsair

4v6ocbs.jpg

5xev32v.jpg

:wors dikke beter

@ Woutje Was bij Tolkamer in de haven ff fotootjes gemaakt, moet nog maar een keer op een mooie brug dat lijkt me wel wat maar dan neem ik digitale camera mee ipv pruts telefoon haha.

Ow en zit al weer nieuwe ruit in alleen eigen risico en de rest handeld de verzekering af.

Dit is al de derde ruit die der inzit (eerste voor mij gelukkig) maar de tweede was niet goed gelijmd en nu kon er lucht onder komen.

Dit heb ik ok wel vaak gehad bij 140-150, maar ik dacht dat het de parafaan was, maar de ruit zat dus niet goed geplakt:o Nu is alles weer tip toppie:thumbup

Erg mooie B!

Die kleur(en) ook......echt erg mooi! Toont heel strak zo op die 2de foto. Zijn ook mooie velgen man! Staat goed zo!

Of bij 's Heerenberg bij de bossen op een mooie dag ofzo, Der zijn hier genoeg mooie plekjes:thumbup

Op de dijk bij de Rijn ach jah:P

Paultje maar eens even vragen die heeft er wel een leuk cameraatje voor:D

Origineel gepost door CorsaKris

Of bij 's Heerenberg bij de bossen op een mooie dag ofzo, Der zijn hier genoeg mooie plekjes:thumbup

Op de dijk bij de Rijn ach jah:P

Paultje maar eens even vragen die heeft er wel een leuk cameraatje voor:D

:thumbup Goed plan hoor ;)

Ik zal de gebruiksaanwijzing ook eens beter door lezen :P

Neem ik hem denk ik wel mee als ik kom in Augustus :)

Origineel gepost door CarloZz

Origineel gepost door turbootje

een ouwe corsa van ikkuh 1 van de 3 hahaha

DVC00072.jpg

he dit was in flevoland of niet dan :thumbup

klopt idd was summer edition :thumbup:thumbup

Terug
Naar boven