• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door bvdkruk

Ik weet niet wat de bedoeling is met de auto van jou foto's maar:

Als je die spatbord verbreders (die plastic stroken) weer donker zwart wil krijgen (zoals ze normaal zijn) dan moet je zo'n verf afkrab feuhn halen en er hete lucht op blazen.

Het klinkt raar, maar de originele kleur komt dan terug en blijft ook weer! Ze zijn dan weer zo goed als nieuw.

Zelf geprobeerd,, werkt écht perfect.

hmmz ga ik eens proberen met m'n bumpers

kan ze altijd nog spuiten ;)

Origineel gepost door Dirk

Origineel gepost door bvdkruk

Ik weet niet wat de bedoeling is met de auto van jou foto's maar:

Als je die spatbord verbreders (die plastic stroken) weer donker zwart wil krijgen (zoals ze normaal zijn) dan moet je zo'n verf afkrab feuhn halen en er hete lucht op blazen.

Het klinkt raar, maar de originele kleur komt dan terug en blijft ook weer! Ze zijn dan weer zo goed als nieuw.

hmmz ga ik eens proberen met m'n bumpers

kan ze altijd nog spuiten ;)

Als je dit gaat doen moet je wel een opzet stuk erop zetten zodat de hete lucht niet tegen je lak aan gaat. Daarmee sloop je je lak namelijk behoorlijk.

Ook moet je niet TE lang op 1 stuk blijven omdat het deel dan krom kan trekken. Dit gebeurd uberhaubt wel, maar dat trekt weer bij als hij is afgekoeld.

Veel succes!

mijn corsa a gsi nog niet zo lang geleden helemaal gerestereerd

Corsa024.jpg

Corsa022.jpg

Corsa009.jpg

Corsa020.jpg

Corsa010.jpg

Heb mijn achterskirt (eindelijk) klaar:P

IMG_6819.jpg

Mijn uitlaat paste eerst niet heb ik opgelost met een setje langere rubbers.

Met Mayhem en Famous een kleine fotoshoot gedaan op Ameland foto's volgen tzt wel op het forum:thumbup

Origineel gepost door bvdkrukIk weet niet wat de bedoeling is met de auto van jou foto's maar:

Wow, dat is een goede tip.:) king:

Dit is mijn corsa die ik van de week heb aangeschaft..

4zwlkbq.jpg

Ga er nog veel mee doen.. Waar kan ik velgen kopen in de buurt van enschede.. omstreken.. Weet iemand van dit forum dat?

hallo en welkom op het forum

leuk corsa-tje om mee te beginnen ;)

velgen kun je bij elke automaterialen zaak of bandenhandel bestellen.

kijk vooral ook eens op marktplaats daar staan ooit hele leuke setjes voor weinig geld.

mocht je nog vragen hebben stel ze gerust hier op het forum, daar is het tenslotte voor!

He bedankt,

Wat voor velgenmaat moet ik naar zoeken? en over die koplampen.. wat ik hier las wat meestal rond de 30 euro per stuk ligt.. Wat zijn dat voor soort lampen? Want ik had ook andere heldere angel eyes koplampen voor de Corsa B.. gezien.. Zijn er mensen die deze hebben?

Want heb ze alleen gezien op internet zo los.. en was wel benieuwd hoe het eruit ziet in de auto zelf..

En is zoiets makkelijk te monteren, de man van de garage zei ,dat als ik ze zou hebbe dat hij ze er wel in wou maken, is dat omdat het lastig is.. of omdat hij mischien denkt van oh een meid kan dat niet?:hmmz:hmmz

tja net wat je leuk vind.

ik zou gaan voor 14 of 15 inch breedte is aan jou de keuze.

steekmaat moet iig 4x100 zijn.

Klinkt wel ingewikkeld:D :)

Maar heb de auto vooral gekozen omdat er wel wat opties opzaten:

airconditioning, , centr.vergrendeling, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels,, stuurbekrachtiging.

Ik had echt een paar eisen dat waren de

CV op afstandbediening

Electrische ramen

Stuurbekrachtiging..

En ik zag deze staan en wou hem meteen hebben.. met het idee om dus het een en ander te gaan veranderen:D

Zeker..

Een vriend van me heeft dezelfde.. ook bijna hetzelfde nummerbord. alleen hij heeft 27 waar ik 28 heb.. echt heel toevallig..

Hij kan het alleen niet hebben dat een meid meer opties opdr auto heeft als hij:D en aangezien ik me auto wil gaan verbouwen.. wil hij het eigelijk ook gaan doen..

Maar wist dus niet of dat wel zelf te doen was.. hoop het wel:D

Terug
Naar boven