• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

uuh :angelmomentheel staan er buiten op de stoep

1 a corsa gsi

2 c kadett s station

1 c kadett aero

1 b kadett

en onder mijn afdak langs mijn garage

1 c coupe

1 opel gt

en in de garage

1c coupe 2400

1 c station

1 c 4 deurs

ja weet het tis wa veel maarja heb een c virus:angel

maar ben een beetje aant opruimen en plaats maken

de coupe 1,2 maken en weg er mee

1 stationslopen

1 c 4 deurs ligt op zijn kant in de garage maar weet nog nie wat ik er mee doe

maar voor de sneeuw valt moet de aero iig onder het afdak staan en de b kadett binnen.dus word nog effe organiseren

zal mij de komende tijd niet vervelen

show de bodem van je corsa:jerry:jerry

SP_A0748.jpg

SP_A0749.jpg

SP_A0751.jpg

@Donny: ik kan niet lager vanwege de 2.0 16v. ik zou nog wel wat lager willen, maar omdat de 16v erg laag ligt met de stabistang, t carter en de uitlaatlijn.

de grondspeling (is op asfalt iets meer natuurlijk)

warm026.jpg

en zo staat ie op t algehele plaatje

SP_A0063.jpg

klote blokkie van jullie in de tuin ook:P:P

en t ergste is dan nog.. ik ry t blokkie eruit.. meneer plaatst t netjes terug. iedere keer als ik wegging met de auto haalde ik t blokje eruit.:jerry

maar er was toen ook een lullo die zijn achterdiffuser erop verrot reed:hmmz

Origineel gepost door youri_corsa_gsi

achterkant mag nog wel wat lager joop :P

achterkant een schroefset van een tigra er onder dan zakt hij nog +-2 cm extra

had ik met je over gebabbeld op opel power forum pipo ;)

in me andere corsa (waar deze corsa compleet naar word overgebouwd) moet nog een nieuwe wielrand gelast worden, maar aangezien ik lager wil aan de achterkant moet ik even kijken hoe ik m ga aanpassen.

zou het een oplossing zijn om het binnenscherm los te houden van het buitenscherm, dan extreem uitrollen, en dan pas binnen en buitenscherm aan elkaar te hechten en de las af te plamuren e.d.?

dan kan je breder gaan als dat de boel aan elkaar zit lijkt mij, omdat je las een geul gaat trekken zeg maar. daar zit ie vast, dus die zal niet meebewegen met uitrollen.

heel ver hoeft ook weer niet, ik zit nu net op t randje met een vouw krijgen door t uitrollen met de huidige corsa, en dat gaat zonder aanlopen aan 1 kant..

de andere kant loop aan omdat er iemand zo leuk is geweest om mijn achterscherm te schaven tydens t parkeren.. dus die is teruggedrukt.

Terug
Naar boven