• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

ik zit te twyfelen om me huidige dash van de xe corsa is de ander te bouwen, dus een a2 gsi dash in een a3.

ik dacht de mistschakelaar ook anders zat, volgens mij is verder t rijtje compleet qua andere stekkers?

ik heb ook a3 in mijn A1 gezet.

heb wel de hele kabelboom van A3 gebruikt, dus van de hele wage bedoel ik dan.

heb het 2jaar ofzo geleden ook keer gedaan met mijn gsi , ook a3 dash ingezet, en dat was idd, paar dingen verlengen en solderen.

maar het is de moeite waard, want dat hoekige dash:cry

alleen zit daarin wel de radio beter.

zichtbaar dan.

niet kwa plaatsing, want dat is a3 makkelijker, hand op de pook en radio bedienen:jerry

ik vind een a3 weer zo'n kartonnen doos die erin is getrapt, met van dat foute wannabe leer:P

ik ry nu natuurlijk met een a2gsi, en begin dat dash steeds mooier te vinden:P

bahhhh, maar is het wel zwart dan?

ik had een zwart dash in mijn 1.2s uit '84 zitten.

in mijn vorige gsi uit '88 zat een simpel grijs ding:wtf

donkergrys ja, de gsi is uit 88 (ingevoerd in 91 uit belgie overigens).

is wel wat customized met rood. de unit van de kachel schakelaars en de verdieping in t dash kastje is rood gespoten (vorige eigenaar)

Amen. :wors Nostalgie of nie :D

Origineel gepost door corsaagsi

Ik heb een mooi bruin oud type dash in m'n 1.2s... geweldig gewoon!! Lekker retro :P

Haha! Ja, eigelijk is het hartstikke fout.. dat maakt het juist zo leuk..:P

Das helemaal niet fout... Das gewoon mooi. :thumbup

proud 2 be fout:wors

a2 heeft iets, vond eerst een a2 neus nix, maar ik waardeer hem steeds meer:wub

het is al zo erg dat ik de a3 gsi neus verkocht heb.

zal ook zijn omdat je ze zo weinig meer ziet, al wat je ziet is a3, ik merk ook dat er weinig a2 te vinden is (in vergelijking met a3)

Origineel gepost door killer

hier mijn corsa:

hij staat tevens tekoop in het tekoop gedeelte:vertag

gr. killerking:

oh damn.....mate...give the right look to that fabulous car...

Die finish vlag is vet...ik heb er nog 2 stuks liggen....alleen niet zo groot. Ik zit te twijfelen of ik ze er straks op plak:hmmz

Ik heb een mooi bruin oud type dash in m'n 1.2s... geweldig gewoon!! Lekker retro :P

waar woon je? Dan kom ik hem eruit jatten :jerry

zoek er namelijk eentje :(

@ joop: A2 is über! Maar dan wel met deze grill

DSC00626.jpg

:angel

die is wel lkkr old school:thumbup maar ik heb een gsi, daar hoort een gsi grill by (met de orginele lammellen en geen gaas erin :( )

Origineel gepost door mayhem

die is wel lkkr old school:thumbup maar ik heb een gsi, daar hoort een gsi grill by (met de orginele lammellen en geen gaas erin :( )

Joop, ik kan me niet heugen dat de GSI met een 2L 16v is uitgevoerd :vertag :P

@corsaagsi: heb je dan een ander corsaatje dan die witte? Of je had toch een corsa B ook, of was dat weer iemand anders?

Die A corsa GSI heb ik al een tijd niet meer.. is nu een circuitauto geworden..

Daarna heb ik een B GSI met c20xe gehad.. deze verkocht.. 2 andere auto's gehad en nu weer een A Corsa 1.2 ST :thumbup

Deze blijft als het goed is nog wel een tijdje.. wordt een projectje op de langere termijn.

Terug
Naar boven