• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

hallo, ben kristof uit belgie , dit was men corsa A die ik spijtig genoeg vorig jaar tegen een verkeerslicht geplaatst heb :cry

mooiefotozy4.jpg

corsalangsachtervj6.jpg

momenteel rij ik nu met deze corsa b ..

dsc00464qr8.jpg

dsc00466lv7.jpg

whahah vind voor scherm wel mooi maar hij heeft ze achter scherm raar gemonteerd bij mij zit het anders

maar lijken wel de zelfde

maar bedankt dat je het wel gaaf vind :thumbup

Origineel gepost door beemster

whahah vind voor scherm wel mooi maar hij heeft ze achter scherm raar gemonteerd bij mij zit het anders

maar lijken wel de zelfde

maar bedankt dat je het wel gaaf vind :thumbup

ff vraagje beemster, wat vindtje er niet goed dan aan die achterschermen, die zitten toch goed gemonteerd ?

Origineel gepost door sw16v

Beemster style :D

southport0011.jpg

vind hem wel vet.zoeen heeft er ook ooit in de eerste flash gestaan een rode met gele strepen

Origineel gepost door sw16v

en zo ga ik de winter door. sommigen zullen het vast vloeken vinden maar voor een tijdje is het wel ff leuk.

m'n 14x6j pirelli velgen

HPIM4399.jpg

Mooie family car, die 5-deurs sw

:jerry

Origineel gepost door beemster

bij mij loopt de onderkant van de dorpel gewoon door tot aan de scherm rand bij hem loopt ie een stuk meer naar buiten snap je ???

ik snapje beemster;) ik heb je foto's ff terug gekeken :P,maar naar hoe veel pk ga jij met jouw race corsa,en als er vorderingen zijn aan je corsa,zouw je die dan alsjeblieft wille plaatsen ben er namelijk wel erg benieuwt naar ,gr michiel

nou ik wil de moter redelijk standaart houden heb nu een chip

zou misschien nog wel een paar andere nokken assen met tandwielen willen hebben maar het probleem is dat je niet alle het vermogen goed op de baan krijgt met een dubbele doordraaier of op de Audi s bocht op zandvoort heb ik veel last van wiel spin

maar zodra er voorderingen zijn stuur ik het in

@beemster oke jah is ook lastig een corsa in bedwang, te houden :D, je slipt heel makelijk met die leuke rappe kleine wagentjes :D, me eerste corsa had ik om de 2maanden nieuwe voor band nodig :D, en dat was maarn op gefockte corsa met 130 pony's:D,zelfs met de corsa die ik nu heb me 1200tje slipje makelijkalleen het lukt me niet met die 1200 om in de 2 door te slippen daar misje de power wel weer :(, maar goed niet getreurt;), ben al lang blij dat hij rijdt en niet verot is, zo als een jonge die ik ken,met een van de laatste kadett's e,die van de band gelopen is,die is nog verotter dan de mijne ik heb een klein gaatje links onder in het achterscherm het bekenden plekje,en bij hem vallan aan alle bij de kante de wiel bak randen er bijna uit, maar begin volgend jaar gaat hij er uit en dan gaat ikke sparen voorn corsa met denk ik 300 pony's plus denk ik ook nog en wil gaan sprinten er meej dan:D en beetje drag zeg maar :D maar jah is toekomst muziek he :D we zulle zien wat de toekomst brengt he ;)

Ik zou zeggen veel succes:thumbup het is een gaaf idee

Ik heb nog een E kadett gsi staan helemaal origineel maar daar rot ook het linker achter scherm uit

Hier nog wat foto's van mijn eerste corsa 1.4 met zelf geknutselde moter E16SE

Terug
Naar boven