• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Hier mijn Corsa'tje A:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Was helemaal orgineel toen ik hem kocht, oa veranderd:

- spoilertje erop

- mooie sound erin, boxen en woofer achter met parket ingebouwd

- blindering achter, zonneband voor (niet helemaal mooi)

- strips zijkant eraf

- spiegels, deurklinken, grill bumpers etc. in kleur van auto gespoten

- witte knipperlichten erop

- spatlappen eraf

- achterlichten zwart gemaakt

- bredere banden met velgen (15 inch)

- andere uitlaat (remus)

- verlaagd (6 cm)

- antenne eraf

- wielkassen omgeslagen (band kwam tegen wielkast bij drempel)

en nog wat kleine dingetjes, maar kan er zo niet opkomen :P

Oh ja, hij komt trouwens uit 1988 :o, +/- 130000 op teller nu.

Is nu klaar, wilde alleen nog een eenarmige ruitenwisser erop, maar deze was niet meer leverbaar...

Mijn C corsa. Heb hem nu al 1 jaar en 3 maanden. Hijs wel vies momenteel. Ik wil hem verlagen, ik zat zelf te denken aan 30/30. Of raden jullie meer aan? Ik wil geen drempelvrees krijgen namelijk

Afbeelding589bewerkt.jpg

Afbeelding591.jpg

Afbeelding593.jpg

Afbeelding592.jpg

Leuke C hoor :D

30/30 kan makkelijk ;) Zal een stuk mooier staan al! En geen zorgen, mocht je schaven krijg je als waarschuwing eerst de rubberlip :)

Dank je Paul. Na 4 maanden twijfelen bestel ik morgen dan maar een 30-30 setje:D

De beschermstrip op de deur, hoe kan je die eraf halen? Zit ie geklikt of geplakt? Ik zit te denken die te verwijderen. Even kijken hoe dat staat. En anders, de strip in kleur spuiten en terug erop.

origineel gepost door Titanium

Dank je Paul. Na 4 maanden twijfelen bestel ik morgen dan maar een 30-30 setje:D

De beschermstrip op de deur, hoe kan je die eraf halen? Zit ie geklikt of geplakt? Ik zit te denken die te verwijderen. Even kijken hoe dat staat. En anders, de strip in kleur spuiten en terug erop.

ik heb ook me 30/30 setje vorige week besteld van weitec.. ben benieuwd hoe dat gaat met me irmscher lip in verband met schaven:hmmz

Ik ga morgen een 30/30 setje van weitec bestellen. Ben ook erg benieuwd:o

Haha allebei hetzelfde bij mij zit het er 11 januari op, ben benieuwd naar je pics en ervaring :D

En Mooie B:thumbup

Volgens mij zit ie inderdaad ook geplakt. Ik heb het geluk dat ik ze er niet op gehad heb ;)

Als ik jouw was zou ik ze er niet afhalen heel eerlijk. Gewoon in kleur mee laten spuiten.......eikols die deuren opengooien hou je altijd, tis toch bescherming en in kleur valt t toch niet op :) Maar das mijn mening ;)

Terug
Naar boven