• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

ff flauw doen :P

SP_A0803.jpg

origineel gepost door mayhem

vet!! is het nou een hele donkerblauw metallic?

ennuh..onderste foto...links? moest de vrouw m ook goedkeuren? ;)

Nee deze is metalic zwart...

vrouw had niets te zeggen... :P

nee die vond m al geweldig toen ik met de folder aan kwam... toen besteld en in dec stond die bij de dealer... toen gezegt lever hem maar in januari vanwegen 1 jaar verschil op het kentekenbewijs... vandaar de showroom

origineel gepost door tembaco

zekers mooie bakkie ja:wors:wub nou willen we jou beroep ook wel is zien:D:P

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :(

origineel gepost door CorsaGSIdriver

weet je wat ik wel jammer vind ? dat ik zo weinig standaard corsa's tegen kom :( allemaal verbouwde corsa's :( die van mij isvrijwel standaard , en om heel eerlijk te zijn vind ik een standaard corsa zoals die van mij mooier dan een corsa met 1 of andere bumper erop met weet ik hoeveel grote gaten , maar dat zal wel een kwestie zijn van smaken die verschillen

goh laat ik nou een opmerking tegen komen die ik zelf in 2005 geplaatst heb , hmmm als ik terug kijk op deze opmerking , moet ik mij toch eens achter de oortjes krabben als ik nu de crossa zie :P

corsa3.jpg

corsa4.jpg

corsa2.jpg

corsa1.jpg

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :( [/quote]

Ben je niet de enigste werk ook in de bouw en ook een zwarte auto dus weet er alles van maar ik was hem 1 keer in de weekking:

origineel gepost door tembaco

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :(

Ben je niet de enigste werk ook in de bouw en ook een zwarte auto dus weet er alles van maar ik was hem 1 keer in de weekking: [/quote]

juist moet m wel goed onderhouden... doe ik ook... eerst ff bij Anac door de was straat en daarna zelf na poetsen/waxen :D

sinds vorig ,jaar ben ik gestopt met de astra en ben ik aan een ceetje begonnen. Sinds gisteren terug van een aantal werkjes:

afbeelding006qm1.jpg

afbeelding007ec7.jpg

afbeelding008kx1.jpg

afbeelding009ul7.jpg

afbeelding010rt5.jpg

morgen op onderhoud en dan velgen stken en klaar is ik :p

origineel gepost door Famous

Nette bak! :thumbup

Ben benieuwd wat voor velgen je hebt :) Show ze maar :D :kewlpics

keskin kt8 7 en 8x15 (zwart laten spuiten en gepolierd randje)

eens ze erop staan en voorbumper is herspoten volgen beter foto's.

grtz

wes

Terug
Naar boven