• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Hier mijn Corsa A

78827583_6_v7DI.jpg

corsablauw1.jpg

origineel gepost door WhiteCorsa

de naam die ik wou was al bezet en de bedoeling is dat de corsa nog wit gaat worden... ;)

en ik kon mijn naam ook niet meer aanpassen :(

de bedoeling was eerst om een vraagje op het forum te posten, mja ik blijf toch plakken... :D

witte corsa's benne FAT!! :wors:P

origineel gepost door sinister

origineel gepost door WhiteCorsa

de naam die ik wou was al bezet en de bedoeling is dat de corsa nog wit gaat worden... ;)

en ik kon mijn naam ook niet meer aanpassen :(

de bedoeling was eerst om een vraagje op het forum te posten, mja ik blijf toch plakken... :D

witte corsa's benne FAT!! :wors:P

;)

origineel gepost door Spacejam

is dat 15 of 16" ?

origineel gepost door jeroendb86

Mijn nieuwe aanwinst ;)

266157534_5_QrqD.jpeg

266157533_5_ycFt.jpeg

Ik weet ook niet :P ik vroeg me ook al af hoeveel inch er onder ligt.

Leuke bakkies hoor :)

Die TR ziet er trouwens ook niet verkeerd uit! :thumbup

Zijn er nog plannen mee om hem te laten zakken?

ja hij moet idd nog een klein stukje zakken , maar dat heeft geen haast aangezien het onze gezinsauto en boodschappenauto is , dus hij moet niet teveel zakken want dan wordt mijn vriendin kwaad aangezien het haar auto is en zij er normaal en met gang over de drempels mee wil rijden :P

ik ben nu rustig op zoek naar een leuk en goedkoop verlagingssetje , en dan wil ik hem een cm of 4 laten zakken .

helaas hebben ze de tr van zondag op maandag bekrast , dus ja de lak is er weer wat slechter aan toe :mad:

:o Wat zonde man! Echt he ...je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat.....kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

origineel gepost door Mighty-Corsa

Mooie auto hoor Crossagek :)

Stiekem vind ik deze C nog wel mooier dan je voormalige B ;)

ik mis de B toch nog wel es hoor , vooral de herrie die hij maakte hahaha ( de buren missen em niet in ieder geval )

maar na 2 weken in de nieuwe gsi , zou ik niet terug willen naar de B , heerlijk is dat rijden zonder rammeltjes en andere vreemde geluiden :wors

origineel gepost door Famous

:o Wat zonde man! Echt he ...je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat.....kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

ja we balen er flink van , vooral omdat de TR er nog zo goed uit ziet , maar misschien laten we hem ooit nog es overspuiten ;)

ja de gsi is idd erg hoog , maar lager kan en wil ik niet .hij staat nog op de orginele veren en dat staat al laag genoeg .

jaja de wielerzz zitten dr onder... mn kist is eruit en de woofers worden vervangen.... 2x 12 inch wordt 4x 12 inch :wors volgende week mn schroefveren dr onder steken...

hier alvast wat foto's van de nieuwe wielerz, de lampers en de grill.....

ohwjah en let niet op de vliegjez.... ;D

Foto-TYV8IJSB.jpg

Foto-GZSGRBYF.jpg

Foto-ES664PU6.jpg

Foto-6D4WOJCL.jpg

Foto-CDI3UNRL.jpg

Foto-ASYWEQSN.jpg

Terug
Naar boven