• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door crossagek

mijn C gsi :

S8301636.jpg

S8301637.jpg

S8301638.jpg

S8301616.jpg

S8301617.jpg

mijn TR:

S8301639.jpg

S8301640.jpg

S8301644.jpg

mooie tr moet alleen een eind naar benee en andere rims.verder knap bakkie

de velgen die nu onder de TR zitten zijn van een kameraad van mij , die mag ik gebruiken , want hij gebruikt ze toch niet .

en het staat in ieder geval beter dan die 13" met 135 banden :P

ik heb er geen haast mee , maar ik kijk rustig rond voor een verlagings setje en simpele duitse stijl velgen of iets wat er op lijkt , maar die wil mijn vriendin er niet onder hebben en zij rijd toch het meest met de TR , dus moet wel rekening met haar houden ;)

dat is een echt nette corsa die blauwe B bladzijde 128 echt heel netjes zo. met die heldere verlichting mooie nette wielen mooi in de lak. heel vet zo. simpel maar vet!

ik rij normaal gesproken manta b gsi maar momenteel hangt ff mijn blok er naast,maar mijn vriendin is vorige week geopereerd dus mag niet rijden dus heb ik haar corsa b mee,162 km heen naar werk,in 1 woord DRAMA,gheghe stuurd veel ste zwaar allemaal,en niet echt power ook:P:P niet om jullie af te zeiken hoor,helemaal niet,maar das mijn mening over corsa rijden hehehehehe liever een a corsa net als d'r moeder a corsa GSI

ben sinds 26-6-2008 eigenaar van een helemaal nieuwe corsa met C'mon, Technic, Sport en OPC pakket.... Hieronder wat pics van mijn auto..ikzelf vind ut een super mooi bakkie:P moet alleen wel wenne aan die vage nieuwe nummerborden met 3 letters...:hmmz

280916528_5_PxsZ.jpeg

280916529_5_JJvY.jpeg

280916527_5_ygs_.jpeg

280919603_5_6-QL.jpeg

280916526_5_Bk0x.jpeg

origineel gepost door manta19sr

ik rij normaal gesproken manta b gsi maar momenteel hangt ff mijn blok er naast,maar mijn vriendin is vorige week geopereerd dus mag niet rijden dus heb ik haar corsa b mee,162 km heen naar werk,in 1 woord DRAMA,gheghe stuurd veel ste zwaar allemaal,en niet echt power ook:P:P niet om jullie af te zeiken hoor,helemaal niet,maar das mijn mening over corsa rijden hehehehehe liever een a corsa net als d'r moeder a corsa GSI

stuurt zwaar?nou dat wil ik ook wel...ik voel met dat origineel gsi zooi..helemaal niet wat de auto doet..slappe hap..heb vaak zat langs een a gsi gestaan...die komt mij niet voorbij hoor...zal wel door minder doordringende lawaai komen

origineel gepost door Nienke

Vanavond ff wat fotootjes gemaakt. Hier is er 1 van:

fototh9.jpg

mooie corsa zijn die velgen 7j of 8j??

gr kapelleboer

Terug
Naar boven