• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@ spacejam: ziet er leuk uit met de velgen. :thumbup zijn het borbet T's? 14inch? had ik op me B ook zitten alleen met een bredere rand erin.

Je zegt dat klaar is....? heb je verder helemaal geen plannen dan? zijn nog genoeg dingen om te doen ;)

origineel gepost door Orang-pinda

Hier wat foto's van mijn A Corsa GSI.

corsa1.jpg

corsa2.jpg

corsa3.jpg

corsa4.jpg

corsa5.jpg

corsa6.jpg

corsa7.jpg

Deze kan zo mee doen met de jongens van R-Evolution :thumbup

origineel gepost door MisterGSi

@ spacejam: ziet er leuk uit met de velgen. :thumbup zijn het borbet T's? 14inch? had ik op me B ook zitten alleen met een bredere rand erin.

Je zegt dat klaar is....? heb je verder helemaal geen plannen dan? zijn nog genoeg dingen om te doen ;)

het zijn aluett velgen (15"). Maar ik vind de auto zo eigenlijk wel goed :)

Ik vind het zelf ook, ik ben er blij mee :)

Alleen jammer dat ze alle 4 hetzelfde zijn :P Nu ziet het er aan de linkerkant beter uit dan aan de rechter kant, omdat ze daar naar achter wijzen zegmaar... Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen :P Bij normale mensen zal dat wel niet opvallen :D

origineel gepost door sinister

dat is toch de oude corsavan Peter ("Crossa")

Ik heb geen idee, post eens een foto van de oude corsa van Peter ("Crossa"). Heb al gezocht op het

forum, maar kan niets vinden.

Originally posted by CorsaKris

Lkkr hoor! Nu nog polijsten:vertag

Polished face and inner painted black... like mine! :thumbup

5mz2f.jpg

Terug
Naar boven