• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

this is my original set up

Foto-DWGBRJGV.jpg

Foto-D76WLIIH.jpg

die steffan`s zijn ook wel sjiek maar heb de laatste tijd veel gezeik met de wouten over het uitsteken van de wielen en ben er een beetje op uitgekeken ;)

dus ik ben nog even aan het na denken en passen om zo een beetje helderheid te krijgen wat voor velgen ik wil :angel

I like the steffan setup better, but if you want to refresh the look, the C2 will do that... maybe with some kind of finish.

German style uses the C2 D90s a lot, just like the wide 14z set ups... so, its been done before.

Maybe you can find other cool wheel design that suit better your needs...

I'm now looking into JDM style wheels for mine. :afro

origineel gepost door TedMechanic

Vandaag andere velgen onder de Corsa gedaan en m'n nieuwe witte knippers gemonteerd :cool:

corsa1jo7.jpg

corsa2cg0.jpg

witteknippersfw3.jpg

He! Deze heb je bij mij gekocht! :)

Staat netjes onder je Corsa man! :thumbup

Wat voor banden zitten er nu omheen?

@corsa lunatic

Gozer, beter hou je je steffans, die c2's zijn leuk, maar niet WOOW (if ya know what I mean)

dus beter hou je je huidige velgen, en zoek je naar iets anders.. (dz exclusive?)

just my $0,02

origineel gepost door Stylo

@corsa lunatic

Gozer, beter hou je je steffans, die c2's zijn leuk, maar niet WOOW (if ya know what I mean)

dus beter hou je je huidige velgen, en zoek je naar iets anders.. (dz exclusive?)

just my $0,02

weet ik ook wel haha :p maar net als wat ik zei het grootste probleem is dat ze uitsteken.. laag zijn is soms lastig maar ik kan daar nog wel mee leven king:

zat me ook al te verdiepen op HTN`s maar der staan zoveel maten en ook nog eens in het duits da ik er de ballen niet van snap dus ga me er nog goed in verdiepen want de winter duurt toch nog ff ;)

origineel gepost door Jorizimo

He! Deze heb je bij mij gekocht! :)

Staat netjes onder je Corsa man! :thumbup

Wat voor banden zitten er nu omheen?

Klopt :)

Zit 195/50R15 omheen, ik had nog 4 goede liggen van m'n andere velgen, dus die heb ik er omheen gelepeld.

Die 205 liepen trouwens niet tegen m'n schokdemper, op het eerste gezicht dan, ik had ze er alleen even onder gedaan aan 1 kant om te kijken hoe de velgen stonden. Ik vond de banden sowieso te slecht om erop te rijden.

Ik ben d'r blij mee, bedankt :thumbup

nette corsa met dezelfde velgen als mij :D..

waarom laat je ze niet polijsten of is het je smaak niet?

en idd stukje lager zetten staat sjieker :thumbup

origineel gepost door Corsa_Lunatic

origineel gepost door Stylo

@corsa lunatic

just my $0,02

weet ik ook wel haha :p maar net als wat ik zei het grootste probleem is dat ze uitsteken.. laag zijn is soms lastig maar ik kan daar nog wel mee leven king:

zat me ook al te verdiepen op HTN`s maar der staan zoveel maten en ook nog eens in het duits da ik er de ballen niet van snap dus ga me er nog goed in verdiepen want de winter duurt toch nog ff ;)

hoe vind je C4's:D

die van mij zijn for sale:cool:

origineel gepost door Corsa_Lunatic

even de 8 en 9 J Steffan`s BCW gewisseld voor de Porsche C2`s om te kijken hoe het staat king:

Foto-GAJIPA7T.jpg

Staat erg mooi.:) Toch met Stefan wielen is mooier. Alleen moet je auto dan wel meer verlaagd zijn. Je hebt nog best wel veel ruimte in de wielkasten.

Terug
Naar boven