• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

M'n nieuwe Corsa :)

DSC00125.jpg

DSC00127.jpg

Staat hier ook al boven, maar nu is hij dus van mij :P

origineel gepost door opelcorsa

de blauwe corsa met kenteken: sv-tf-53 ,echt strak dingetje,, die grill is superr vet, ben ook opzoek naar embleemloze grill, heb precies zoon corsa, zelfde kleur en dergelijk, alleen met andere sideskirt,, en andere velgen, ondertussen ook andere spiegels.

houden zo,, strak dingetje

ok dan, mijn ma gaat haar corsa verkopen, dus krijg ik haar velgen, er komt ook nog een sideskirt en een voorbumper lip op

hey opelfreaks:D

Ik kom ff me corsa showen......

Foto-QOJBCASZ.jpg

Foto-IJYHY6UT.jpg

Foto-MZJDBLTX.jpg

Foto-P8JPZXXU.jpg

Foto-K8YEYUCV.jpg

Foto-OQW3YCSZ.jpg

Foto-QLIDNCUW.jpg

Foto-THYZOVLY.jpg

de auto pas gespoten in Parelmoer zwart metallic stootstrippen aan de zijkant verwijderd en strak gemaakt door Alacar Schadeherstel, voorbumper is van dietrich, m3 sideskirts, dietich achterbumper, 17 inch revolution japan styl, m3 zijspiegels met knipperlicht.

origineel gepost door nilo19

hey opelfreaks:D

Ik kom ff me corsa showen......

Foto-QOJBCASZ.jpg

Foto-IJYHY6UT.jpg

Foto-MZJDBLTX.jpg

Foto-P8JPZXXU.jpg

Foto-K8YEYUCV.jpg

Foto-OQW3YCSZ.jpg

Foto-QLIDNCUW.jpg

Foto-THYZOVLY.jpg

de auto pas gespoten in Parelmoer zwart metallic stootstrippen aan de zijkant verwijderd en strak gemaakt door Alacar Schadeherstel, voorbumper is van dietrich, m3 sideskirts, dietich achterbumper, 17 inch revolution japan styl, m3 zijspiegels met knipperlicht.

ik heb ff de links voor je gefixed :thumbup

Mijn TR... Even snel een fototje gemaakt, heb hem zaterdag gekocht. is een 1.0 met 45 PKtjes, blok loopt ansich wel goed.. Carrosserie is ook wel oke, hier en daar ene plekje, maar voor 22 jaar oud, nog erg goed.!

Foto-K4SOAAO3.jpg

Imperiaal heb ik er zelf op gezet, 40/40 velraging is besteld en er komen 13 inch ATS classics onder :)

verder gewoon droog de winter door

ziet er sjiek uit kapelleboer,

had zelf persoonlijk de driehoek aan de zijkant ook dichtgezet maar ieder zijn smaak.

groetjes,

Jeffrey

toch is het zeker netjes geworden op de foto's te zien ben benieuwd hoe het in real life is ;) maar de pasvorm van de bumper was wel goed toch? standaart past het namelijk voor geen ene meter ;) heb je veel aan moeten passen?

ikheb nu zelf de nieuwe rieger body maar ook daar is kwa pasvorm nog vanalles over te zeggen behalve iets goeds ;)

groetjes,

Jeffrey

origineel gepost door TedMechanic

origineel gepost door kapelleboer

nieuwe voorbumper op mijn corsa

gecleande lumma

406891045_5_klNW.jpeg

406891002_5_WnVi.jpeg

gr kapelleboer Kzag 'm gisteren nog staan ;)

dat zou best een kunnenking:

goed bezig nogmaals! roland poppe goede paintjob afgeleverd? mijn corsa gaat er wss vanaf december heen voor de make-over.

altijd goed bij die kerel denk ofnie? mooi prijsje goede service? heeft hij hem verder nog pasgemaakt of heb je zelf gedaan? heb je de bestigingen door je bumperbalk laten zitten of weggehaald?

Terug
Naar boven