• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Pq1Wj5aA.jpg

8j et 25 rondom:agent

origineel gepost door suqra

nee nog niet als het goed is zaterdag.

direct to head jenvey's zie ik:thumbup

ben benieuwd naar het resultaat op de bank.

origineel gepost door carboncorsa

origineel gepost door suqra

nee nog niet als het goed is zaterdag.

direct to head jenvey's zie ik:thumbup

ben benieuwd naar het resultaat op de bank.

anders ik wel. is niet op de bank geweest. was allemaal beetje uitgelopen dus ging ik niet meer halen zaterdag. hoop hem voor rosmalen nog ergens afgesteld te kunnen krijgen en dan ben ik ook erg benieuwd wat eruit komt.

Nee, zondag ga ik naar klazienaveen. Ga hem sowieso eerst ff rustig inrijden, geen zin in een 3e keer. Moet ook nog wat dingetjes gebeuren voor de afwerking en zag net paar drupjes olie onder de motor liggen.

Thanks dennis!

@ Corsa_B_66

Heb jij dr voor ook een spoorverbreder tussen? (anders loopt het wiel tegen de remschijf aan?)

Sinds vandaag achter ook 16 mm spoortverbreders er op :D dus nu staat tie weer nice op de pootjes :D

@ Stylo

Uhmm nee heb geen spoorverbreders eronder zitten.

Het ging ook maar net, er zit zowat denk ik bijna geen ruimte meer, maar het loopt in iedergeval niet aan. Trouwens, hoeveel heb jij hem verlaagd? Wil er ook schroefset onder zetten, heb nu 40mm rondom apex veren, kom je nog wel normaal over drempels? Ik heb nu al wel beetje moeite :D

Oei daar vraag je me wat!

ehm stapvoets kom ik over de meeste drempels.. zonder schuin te gaan..

Ik kan.. 3 vingers tussen mijn voorlip en de straat krijgen..

De schroefset stond zo laag toen ik hem kocht.. dus de exacte verlaging weet ik niet, ik kan vrijdag wel even kijken, dan staat de corsa toch op de brug.

Als je dan ook meteen paar pics maakt zou top zijn :D

Ik heb nu sinds tijdje links rechts uitlaat gemonteerd, alleen raak ik als ik ook maar ietsje harder dan stapvoets over zo een ronde drempel ga me rechter uitlaat. Links kan ik al vergeten die raak ik zoiezo. Ligt natuurlijk ook aan hoe hoog de drempel is, aangezien dat hier in NL nogal wat verschilt haha. Maar heb alleen moeite met die ronde kut drempels, dus rij altijd uit voorzorg altijd met me rechter wielen erover en dan ook stapvoets. Raak jij niet andere zaken? Zoals carter enz?

origineel gepost door Orang-pinda

Nee, zondag ga ik naar klazienaveen. Ga hem sowieso eerst ff rustig inrijden, geen zin in een 3e keer. Moet ook nog wat dingetjes gebeuren voor de afwerking en zag net paar drupjes olie onder de motor liggen.

en een vierkante plaat aan de voorkantking:

Terug
Naar boven