• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door david verburg

@Hans en ted mechanic jullie kenteken verschilt ook bar weinig allebij wit en bijna zelfde kenteken echt broertjes dus haha Daarom zei ik "Ha broeder" ;)

Maar ik vind dat ook echt grappig, normaal zie je dat wel eens met nieuwere auto's, van hetzelfde bedrijf ofzo. Maar met zulke oude auto's is het gewoon puur toeval dat ze allebei nog bestaan.

10h3ajq.jpg

Ziet er heel erg mooi uit. Top Corsa A sedan.:thumbup

Dankje, er zit nog wel een plekje bij de wielkast en onder de kofferdeksel dat wat aandacht nodig heeft, maar vanonder issie lekker hard :)

Ik zag het ja, een donker blauwe. Toch opvallend dat er zoveel zijn uit dezelfde periode, terwijl je ze toch niet zo vaak ziet rijden.

De enige die ik regelmatig zie rijden is die ouwe smurf blauwe van Alphox. Die van Ome Ko kwam ik laatst ook tegen, maar verder niet.

origineel gepost door sw16v

@ ted. nette sedan/tr!

ook al matchen die velgen niet bij de leeftijd van die auto, staan ze hem wel goed! Dankje en tja, ik had er eerst ATS Cup onder zitten, maar daarmee ben ik van de weg geplukt door meneer de agent.

nnr7sx.jpg

origineel gepost door TedMechanic

origineel gepost door sw16v

@ ted. nette sedan/tr!

ook al matchen die velgen niet bij de leeftijd van die auto, staan ze hem wel goed! Dankje en tja, ik had er eerst ATS Cup onder zitten, maar daarmee ben ik van de weg geplukt door meneer de agent.

nnr7sx.jpg

Vette TR! Strak in het wit!

Maar waarom ben je met je ATSjes van de weg geplukt dan??

origineel gepost door Piele

Vette TR! Strak in het wit!

Maar waarom ben je met je ATSjes van de weg geplukt dan?? Eigenlijk niet echt van de weg geplukt, maar ik was zo'n fuik ingereden.

Maar in de eerste instantie dacht die dat er spoorverbreders onder zaten, maar die zaten er niet onder. Toen ging die meten hoeveel de banden uitstaken buiten de wielkasten, dit was 2cm en het mag 3 zijn, dus daar kon die me ook niet op pakken.

Toen moest ik nog even m'n motorkap open doen, om te kijken of er niet een ander blok in lag... Maar nee, originele blok. Hij heeft m'n Corsa echt op alles gecontroleerd, maar kon eigenlijk niks vinden waarop die me kon bekeuren.

Totdat die zich ineens bedacht om de spoorbreedte te meten. Dit was vanwege de ET waarde van de velgen natuurlijk veranderd. Dus toen had die wat, spoorbreedte klopt niet.

Boete van 150 euro en m'n kentekenbewijs ingenomen. Moest 'm een week later laten zien op het bureau, met de originele velgen eronder. Tot die tijd mocht ik niet rijden. (Al had ik de originele velgen er dezelfde dag nog onder).

En toen waren ze m'n kentekenbewijs nog kwijt ook! Duurde daarna nog 2 weken voordat ik het eigenlijk terug had. Ik had toen trouwens al wel weer toestemming om te rijden. Ik kreeg een brief mee als bewijs dat de politie m'n kentekenbewijs kwijt was.

Dusja, toen was ik 150 euro lichter en heb ik m'n velgjes maar verkocht. Die agent kwam hier uit de buurt, dus de kans was mij te groot dat ik 'm opnieuw tegen kwam.

Maar zullen we voor de gein eens de spoorbreedte van alle auto's op dit forum meten? Ik denk dat we 80% ook zo'n boete kunnen geven ;)

full.jpg

Andere tellerbak in m'n Corsa 1.0 LS :P

Ik ga morgenavond eventjes de randen bijwerken met een mooie zwarte spuitbus :P

Terug
Naar boven