• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door MisterGSi

als iedereen dan ze C aan het showen is....

demeern21.jpg

dikke corsa c !! echt mooie foto

hier bij wat foto's van mijn corsa sinds vrijdag de 13e november in me bezit :P

796901267_5_WXeg.jpeg

796901759_5_RbrL.jpeg

796903471_5_unyn.jpeg

ik moet nog een keertje een paar mooie foto's maken op een leuke lokatie groetjes michiel

Ander dempertje? dan gaat je uitlaat weer naar de linkerkant.. dat gaat niet lukken icm je steinmetz uitbouw op je achterbumper denk ik... Wat zit er trouwens boven je handgreep op de achterklep?

Maar gaat die demper dan de verkoop in? :agent

nou, die denper is door de vorige eigenaar aan de zijkanten open gemaakt, vraag me niet waarom maar het is zo.

als er geen andere op kan, dan zal ik hem idd maar laten zitten, anders u2u ik je wel ff haha :P

boven die handgreep zit een embleem van en schorpioen in plaats van een opel teken, zat er al op toen we hem haalden, maar die laten we aarschijnlijk nog wel even zitten

origineel gepost door extremev6

Stuk eruit geslepen idd

@michiel, ja klopt hoezo? nouw dan hoop ik dat jij der geen problemen der mee krijgt kortenray is een oplichter met kilometer standen en nog meer van dat soort vunzige rommel suc6

origineel gepost door Raymon830

jammer michiel je was me net voor helemaal niet jmmr ;):P had je eerder moeten reageren hij heeft langer te koop gestaan dan vanaf de dag dat ik reageerde:D

Terug
Naar boven