• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

ff mijn corsa C showen!

IMGP1392.jpg

www_corsa_voorkant.jpg

www_corsa_achter.jpg

www_corsa_zijkant.jpg

Ik heb me zojuist aangemeld, en hij staat ook al in het 'Stel je voor'-topic, maar ik plaats hem hier ook nog maar even.

Het is een oude foto (nog voor ik mijn rijbewijs had zelfs) en er wordt inmiddels hard aan de auto gewerkt. Er zitten andere velgen onder en Lexus achterlichten in. Er komen nu nieuwe bumpers op, spoiler, cup spiegels, angel eyes, booskijkers, andere velgen, sport einddemper, en misschien nog een open luchtfilter. Dat laatste zit ik nog over na te denken. Sideskirts komen er misschien ook nog een keer maar dat komt later wel.

Uitlaat zit er nog wel een tijdje onder denk ik, anders komt er wel even een u2u je kant op ;)

@ michiel, ik heb een NAP bij de auto gekregen, maar toch, je hebt me benieuwd gemaakt, vertel eens iets over hun dan...

Hoi Ik had mij al voorgesteld in het voorstel topic, en heb nog een foto van mijn Corsa zoals hij er NU (nog) uitziet. Ik heb inmiddels al andere velgen gekocht en deze zal ik morgen monteren.

Daarna zal ik er weer een foto van maken, moet ik die dan ook hier plaatsen of moet ik daar in een ander topic voor zijn?

origineel gepost door extremev6

Uitlaat zit er nog wel een tijdje onder denk ik, anders komt er wel even een u2u je kant op ;)

@ michiel, ik heb een NAP bij de auto gekregen, maar toch, je hebt me benieuwd gemaakt, vertel eens iets over hun dan... nap zegt geen ene zak:thumbdownhij doet kilometer standen erug draaien je krijgt er 3 voor de prijs van 1 en nog veel meer van die loesje praktijken :)

Idd michiel026!

Laten we het zo zeggen 3 voor de prijs van 1!

Meerdere keren op tv programma opgelicht geweest van 2 autos 1 gemaakt lijkt mooi in de lak na 3 maanden gaat het roesten.ze verkopen ook niks meer bij ons in de buurt om dat ze berucht zijn van slechte autos,apk papieren vervalsen,omcatten enso echt pure oplichterspraktijken!zonde dat je je geld daarheen heb gebracht,ben dr 1 keer geweest nooit meer!stond na 1 auto te kijken komen ze dr aan lopen vraag die als eerst hoe wil je auto betalen contant of pinnen::o ik d8 wtf!dus toen ben ik weg gelopen en NOOIT meer trug geweest.maar ik wil je nie bang maken ofzo,En wens je veel succes met je auto,

gr jurre

Ja jongens, luister me vriendin heeft deze auto gekocht met haar laatste spaarcenten!! Ik kan alleen maar hopen dat het het waard was. Ik ben wel meegeweest enzo en ik heb de auto ook gereden voor de koop. Zelf vond ik alles prima, we hebben er wel nieuwe riemen en rollen op laten leggen enzo, en een nieuwe waterpomp. De waterpomp omdat die lekte de rest voor ons eigen gevoel gewoon beter.

Ik moet wel zeggen dat ik dit zwaar klote vindt om te lezen allemaal want me vriendin gaat stuk als ze dit leest!

Teringzooi man,kan je dan werkelijk geen enkele garage meer vertouwen???

Overigens het is kortenray wel maar volgens mij heete dat plaatsje niet huissen..!

Ja jongens, luister me vriendin heeft deze auto gekocht met haar laatste spaarcenten!! Ik kan alleen maar hopen dat het het waard was. Ik ben wel meegeweest enzo en ik heb de auto ook gereden voor de koop. Zelf vond ik alles prima, we hebben er wel nieuwe riemen en rollen op laten leggen enzo, en een nieuwe waterpomp. De waterpomp omdat die lekte de rest voor ons eigen gevoel gewoon beter.

Ik moet wel zeggen dat ik dit zwaar klote vindt om te lezen allemaal want me vriendin gaat stuk als ze dit leest!

Teringzooi man,kan je dan werkelijk geen enkele garage meer vertouwen???

Overigens het is kortenray wel maar volgens mij heete dat plaatsje niet huissen..!

dan was het mss nijmegen, is de zelfde garage, hun wisselen ook auto's van mekaar, want waar die foto's gemaakt hebben is toch echt in huissen, ik kan het weten heb der mss net een kilometer vandaan gewoond, ik hoop voor je dat er niks gaat gebeuren, als ik jou was zouw ik is naar de opel dealer rijden, en alles is grondig, grondig naar laten lopen, tot in de kleinste puntjes ;) suc6 ermee

was geloof ik in bemmel.

auto is intussen al een keer bij mijn vaste garage geweest, die heeft bovenstaande dingen vernieuwd, en had op mijn instructies de auto al een keer helemaal nagelopen.

volgens hem was die verder in prima staat, laten we maar hopen dat dat ook zo blijft dan....

achja... volgende keer maar een nieuwe kopen dan :P lol

jaah bemmel huissen is het zelfde is hel krom geregeld het heet het industrietrein van bemmel maar het licht in huissen hoe achtelijk:P nou ik hoop dat dat zow blijf voor de rest is het een leuk bakkie en wat die uit laat betreft ik zouw hem in het midden houwen alleen dan wel een dtm demper er onder of zo iets :P

origineel gepost door skrm

origineel gepost door MisterGSi

als iedereen dan ze C aan het showen is....

demeern21.jpg

dikke corsa c !! echt mooie foto

Dank je wel :D

Terug
Naar boven