• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

achter zeker zakken!!

voor mag ie ook nog wel wat lager.

met zulke kleine wielen moet je geen ruimte in je kassen hebben.

maar de wilen een andere kleur is miss wel mooier, nu lijken het net tractorwielen eigenlijk.

teveel zwart..als je begrijpt wat ik bedoel.

een rood of grijs randje zou et mooi breken

Beter de randen zilver maken dan lijken ze ook dieper en meer verlagen rondom kasten moeten goed gevuld zijn das het mooiste denk wel dat je de achter randjes iets moet uit vijlen dan anders heb je kans dat ie aan loopt was bij mij wel iig fe een klein stukje van het plastic afgehaald en nergens geen last meer van succes

origineel gepost door Njoy_Corsa

origineel gepost door Riltoe

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om de foto's neer te zetten.

Op één of andere manier pakt ie alleen de link.

Vandaar dat ik hieronder een link heb neergezet:

Foto's van mijn Corsa B

Als je hier op klikt, kom je op mijn hyves.

Daar staan een aantal foto's van mijn corsa B

Hej bekende! :P

hier je foto's ;)

984328017_5_Y4Mj.jpeg

984328178_5_xOhB.jpeg

Zow die velgen....

Heel erg mooi...

De hele B is btw to be honest very flush...

Bommetje :thumbup Wieltjes staan hem goed :D...wat voor maat?

maar wat zie ik achter de grill? en op je rubber lijst onder de bumper?

haha is de maat 175/50R13 op 7 en 8j velgjes..

en ja mijn claxon zit nog een beetje in t zicht:D en mijn schroefjes zitten ook nog een beetje opvallend.. maar dit was even om te proberen.

als ik een nieuwe bumpert heb komt de lip er weer onder maar dan met zwarte schroeffies :D dus vandaar..

maar zo stond ie ook op de meern hoor.. alleen nog niet deze wieltjes :D

@lambo452: erggg dik!! inderdaad de zilveren schroefjes zijn niet erg mooi...

@Larosha: ziet er erg nice uit, maar ik vind hem een beetje uit verhoudingen. afwerking ziet er wel echt super uit !!! :thumbup:thumbup

volgen mij heeft larosha de auto zo gekocht..

heeft een hele tijd op marktplaats gestaan zat geen apk op en er werd een prijs voor gevraagt alsof ie nieuw is..

@DarkNL08 de schroefjes zijn niet mooi maar er moet toch nog t een en ander aan gebeuren en dat staat hoog op t lijstje.. maar eerst mijn achter wielkastjes laten uitrollen..

schiere crossa lambo ;D alleen ff je avatar updaten hah met je nieuwe velgjes! zien er een stuk beter uit zo!

schroefjes is iets kleins ja! makkelijk te regelen, desnoods met zwarte verf!!

alleen lijkt je ruitenwissen arm nu zo ver naar buiten te steken, of ligt dat aan de foto? :O

ja die arm ja dat is echt een probleem geweest.. deze is eigenlijk voor een astra F maar de arm die bij dit systeem hoorde viel uit elkaar en deze had ik nog liggen en toen maar iets verbogen want hij raakte mn raam niet eens..

maar de foto maakt m wel hoger/ verder van t raam af dan dat t is.. en ja ik ga van de week ff leuk alle schroefjes inkleuren met permanent marker.. dan valt t wel iets minder op..

haha okeej vond hem al zo raar staan ;D maar niet verkeerd hoor!!!!

haha kleur ze!! wel binnen de lijntjes blijven hah!! :thumbup

Terug
Naar boven