Originally posted by AkUzA_TetSuo
Trek 't je niet aan van kleine dennis121,
Hij snapt niet dat je mensen in waarde moet laten die je niet kent, omdat er ook mensen zijn die moeite hebben met schrijven, lezen of in jouw geval doof zijn.
Dat de nederlandse taal er dan te binnen schiet ben je voor hem meteen 'n buitenlander, maar dat krijg je van die gasten die Volkswagen rijden en hier iedere Opel rijders af kraken als zijnde buitenlander.
Hij is hier 't buitenbeentje met z'n nichterige

ukepolo.
Rij dan minimaal een Polo 86c GT G40 (één van de 500) of een Ol'skool Polo 1 GT of 'n andere VAG (spreekt uit FAG) produkt pre-1990 en niet zo'n standaard dameskapper auto.
@dennis121: maakt niet uit joh dat je te weinig aandacht krijgt van jouw mede VAG's met je Po(not!)Lo(w), hier op 't Opel-Forum krijg je 't tenminste wel.
@fulldownloadz: Respect dat je 't ff vermeld, hoewel zoiets niet had gehoeven.
Mvg TetSuo
wat doe je hier nu zelf dan.
sorry hoor maar je bent zelf net zo erg....
zeiken omdat hij een nichterige polo heb..
wat is er mis met nichten, oftewel homofielen...
Helemaal NIETS...
Ik vind dat nog minder kunnen dan iemand aanspreken over zijn post..
Zou ik ook doen.. Als iemand er niets aan kan doen, dan is dat zo. Maar we kennen allemaal de luie jochies die lekkah die BreeZaH TaaL Gaan gebruiken omdat dat cool is, of geen leestekens gebruiken..
Als iemand het wel kan maar niet doet irriteer ik mij er ook aan en zeg er wat van.
Dus ga niet meteen zo moeilijk doen :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown