• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

hier nog een paar fotos van na een paar updates.. andere velgen

ander voorbumpertje

angel eyes

en nog wat kleine dingen

Afb0159.jpg

Afb0133.jpg

P201801_13-06-10.jpg

P201701_13-06-10.jpg

P201501_13-06-10.jpg

@ Wellez.

Heb net gekeken en er staan nog geen foto's in je photobucket account! Je moet de foto's vanaf je pc eerst uploaden naar photobucket. En dan zie je daar bij elke foto een URL staan die je kopieert naar hier en tussen plaatst!

thnx...

k moet wel zeggen dat ik er ondertussen ook al weer andere in heb zitten...

namelijk de daylines in t chrome... achteraf had ik liever de donkere gehad maar deze kon ik goedkoop krijgen... en ik vind deze ook erg mooi staan..

en ja ats classics zie niet niet vaak(ik heb ze nog nooit gezien) onder een corsa B :D

wil alleen nog iets breder met de velgjes... nu 7j voor en 8j achter... maar ik wil aar de 8j voor en de 9j of 9.5j achter..:D:D

hoezo?? gewoon omdat t kan :P

Vind het wel dik, zo was de auto al, met die rimz.. !

Hou het zelf ook liever "net binnen de APK eis" haha:

Foto-JIVTARWF.jpg

Foto-NTIHVKBA.jpg

origineel gepost door DarkNL08

Kiek em eens breed op de sloffen staan :D netjes, aan de achterkant vind ik het persoonlijk nét té....

haha :D heb hem inderdaad zo ook gekocht met die velgjes ;) Inderdaad is ie achter eigenlijk net iets te breed waardoor ik noodgedwongen mijn vering stug heb moeten maken, omdat ie toch wel behoorlijk aanliep. Ben wel het kijken voor andere velgjes, zeker met in het achterhoofd de apk :D.

Weert zou best kunnen, vond toen ik hem net had een bonnetje van een parkeergelegenheid in weert :D Heb hem zelf in Heerlen gekocht en weet ook eigenlijk niets van de geschiedenis van het karretje af.

I know, heb die jongen daar ook nog eens over gesproken toen die op MP stond..

Ik weet dat je er niet al te veel geld voor hebt betaald, en ik weet ook dat je er wel een tijdje mee wilt gaan rijden, voor de zekerheid het blokje eens na laten kijken en zowiezo de distri compleet vervangen, laat mijn blok toch "voor de zekerheid" gedeeltelijk reviseren ( op de bak na, blok zelf compleet ), want wil niet het risico lopen dat die er mee kapt door "slecht" onderhoud van een ander, maar dat weet je toch nooit hoe het onderhoud is geweest..

Ik zou hem wel langs de RDW laten gaan voor heromkeuring, aangezien deze toch van '96 is ?

origineel gepost door Timothy27

haha :D heb hem inderdaad zo ook gekocht met die velgjes ;) Inderdaad is ie achter eigenlijk net iets te breed waardoor ik noodgedwongen mijn vering stug heb moeten maken, omdat ie toch wel behoorlijk aanliep. Ben wel het kijken voor andere velgjes, zeker met in het achterhoofd de apk :D.

Weert zou best kunnen, vond toen ik hem net had een bonnetje van een parkeergelegenheid in weert :D Heb hem zelf in Heerlen gekocht en weet ook eigenlijk niets van de geschiedenis van het karretje af.

Hij is inderdaad van 96, maar om hem zo als die nu is naar de rdw te brengen is weggegooid geld denk ik. Zijn een paar punten waar ze hem op afkeuren. Kijk >> ze hebben er wel een 2 liter ingelegd, maar het is niet af naar mijn mening. Eerste uitlaatgedeelte zit raar, tussen en einddemper heb ik vervangen want die waren gewoon rot. Verder klopt de stuurbekrachtiging niet ( leiding knalt er steeds vanaf, omdat de slang nergens door vastgehouden word ) en hij lekt ( ondanks nieuwe pakkingen ) olie bij de versnellingsbak. Dat eerst maar eens nakijken en dan ga ik eens denken over de rdw.

Voor de rest heb ik wel plezier aan hoor :D:D

Aai, dat wist ik niet.. Inderdaad eerst fixxen voordat je bij die boeren langs gaat.. !

Hij is inderdaad van 96, maar om hem zo als die nu is naar de rdw te brengen is weggegooid geld denk ik. Zijn een paar punten waar ze hem op afkeuren. Kijk >> ze hebben er wel een 2 liter ingelegd, maar het is niet af naar mijn mening. Eerste uitlaatgedeelte zit raar, tussen en einddemper heb ik vervangen want die waren gewoon rot. Verder klopt de stuurbekrachtiging niet ( leiding knalt er steeds vanaf, omdat de slang nergens door vastgehouden word ) en hij lekt ( ondanks nieuwe pakkingen ) olie bij de versnellingsbak. Dat eerst maar eens nakijken en dan ga ik eens denken over de rdw.

Voor de rest heb ik wel plezier aan hoor :D:D

@ ice-iceberg

jup idd die is een beetje gladjes aan de binnenkant.. maar hij rijdt nog prima hoor:jerry

maar komt eerdags een andere om:D komt goed.... maar je hebt goed opgelet:D

@TeamWest wrote:Goed om te horen!

Nice avatar man :thumbup .

@Corsake61 wrote:word binnen afzienbare tijd volledig satijnzwart gezet.

Ziet er goed uit Corsake61 :thumbup !

Wat voor onderlip heb je eronder?

& mag je je avatar ook weer ff aanpassen :thumb .

Thnx,onderlip komt van een Seat Cupra en avatar word met de tijd wel aangepast als de wagen exterieur helemaal klaar is.

De mijne ;)

Foto-ZAILL6DD-D.jpg

Foto-FIN7UAAJ-D.jpg

Foto-VFMGCIAY-D.jpg

Foto-RAUPTADG-D.jpg

Hey deze stond tijdje terug bij mij in de buurt!!!

Ben je ook van Kirchroa dan?

Was helemaal weg van die Steffan RS-jes wat er opzitten.

Áuto is als 'n ruwe diamant, met wat technisch en optisch polijstwerk, heb je zeker 'n vette bak:thumbup

Mvg TetSuo

origineel gepost door foofighter

Een fototje van de Corsa hoe die er tegenwoordig bij staat :agent

Ik hoop dat ie jullie bevalt :angel

Foto0017.jpg

Hee, je zit dichtbij Doetinchem ;)

Keertje meeten ??? :P

Keertje meeten ??? :P [/quote]

Ja lijkt me wel keer leuk ! Alleen de aankomende weken zal het niks worden :swear Collegegeld moet weer betaald worden he:) dus dat wordt effe geen benzine meer :cry

Hey deze stond tijdje terug bij mij in de buurt!!!

Ben je ook van Kirchroa dan?

Was helemaal weg van die Steffan RS-jes wat er opzitten.

Áuto is als 'n ruwe diamant, met wat technisch en optisch polijstwerk, heb je zeker 'n vette bak:thumbup

Mvg TetSuo

Neej, ik kom zelf van Brunssum ;) Maar kan goed dat je me gespot hebt in kirchroa. En ja inderdaad, moet nog het een en ander aan gebeuren om hem weer mooi te krijgen. Op zich is ie niet lelijk, maar ik denk dat ik hem compleet laat spuiten. En daarnaast de motor en ophanging goed onderhanden nemen. Ligt erg laag bij de grond en dat heeft zijn nadelen in een land als NL waar je in iedere straat tegenwoorig tig drempels tegenkomt.

Greetzz tim.

Ja lijkt me wel keer leuk ! Alleen de aankomende weken zal het niks worden :swear Collegegeld moet weer betaald worden he:) dus dat wordt effe geen benzine meer :cry [/quote]

Hey! Ik heb je nu net gespot op de HAN haha. Zit je daar ook op school?

origineel gepost door IceFreak

Ja lijkt me wel keer leuk ! Alleen de aankomende weken zal het niks worden :swear Collegegeld moet weer betaald worden he:) dus dat wordt effe geen benzine meer :cry

Hey! Ik heb je nu net gespot op de HAN haha. Zit je daar ook op school? [/quote]

Ja cker:) studeer daar Bouwkunde!

Haha oke. Vanaf volgende week kom ik ook met de auto, zal eens kijken of je er dan ook staat :P. Zou wel vet zijn haha

Btw, leuke velgen heb je er nu onder zitten!

Lang geleden dat ik hier wat neer gezet heb.

Bij deze ...

Inmiddels booskijkers gelast en bumpers clean :agent

forum8.jpg

turtlewaxvloeibaar010.jpg

turtlewaxvloeibaar012.jpg

turtlewaxvloeibaar008.jpg

Terug
Naar boven