• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door dennis121

Mistlampen inbouwen

Kijken of er stekkers liggen achter de Bumper.

Maar originele lens lamp koplampen????? wat bedoel je hiermee ? :P

Deze koplampen:

76d3f84148deb18a51ac4fc1d512c708.jpg

[/quote]

Hmm maar is even een blik werpen op die stekkers dan... ze zijn easy te spotten?

Vind eigenlijk mijn koplampen wel mooier :O maar wat voor lampen heb ik er dan inzitten?

Aftermarket spul of uit andere uitvoering?

ik heb hier wel nog gloednieuwe koplampen liggen van een corsa C ongebruikt misschien dat je daar wat mee kan?

allebei met motor 170 euro. in de doos en alles..

Haha :P

nou zoals ik al zei vond ik deze al mooi :D

maar

1. ik heb geen geld (auto uit 2005 is duur, en heb me polo nog niet verkocht :P)

2. ik mag me auto niet tunen/stylen :(:argue

origineel gepost door MisterGSi

sorry dennis, maar punt 2 snap ik niet helemaal... van wie mag het niet dan? :hmmz

Autotrust garantie =_+

dan ben ik de garantie kwijt zeg maar... maar weet alleen nog niet of het dan alleen voor dat onderdeel is of in het algeheel..

ga denk ik van de week is bellen en vragen wat wel en wat niet mag :P

origineel gepost door mayhem

pa en ma denk ik zomaar...

whaha die vinden al mijn hobby's een waste van gelD :p maar dat boeit mij niet (A) me detail hobby vinden ze ook gekke werk! :P

Bedankt he jongens :D

@ DarkNL08: Jou Corsa ziet er ook super uit :D:D

De irmscher raamband is ook erg tof :wub

(Ik ga trouwens morge naar Rotterdam om een GSI onderlip op te halen, en zoals het nu lijkt ook een doorgelaste motorkap :D)

En natuurlijk naar 100 % tuning in de Ahoy :P

origineel gepost door DarkNL08

@AndyGSI: Wat doe je met je huidige motorkap ;)

Dat weet ik nog niet :P het is ook nog niet zeker dat ik die doorgelaste motorkap ophaal ;) ik wil eerst even kijken of die nog netjes is ;)

Mijn huidige motorkap is Mat carbon, dit is er overheen geplakt ;)

En is dus niet door gelast, wat vinden jullie trouwens mooier, doorgelast met booskijkers erin dus, of gewoon een normale motorkap ? :P

Ik heb de doorgelaste motorkap thuis :D :D

binnenkort word hij in kleur gespoten, ik zat eerst te twijfelen om er toch weer carbon op te plakken. Maar dat word hem dus niet ;)

Zoals het nu lijkt word de motorkap die er nu opzit, met mat carbon erop geplakt en niet doorgelast binnenkort te koop gezet ;)

Terug
Naar boven