• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

boeie die kabel....gaat toch nergens heen, en de motorkap zit vaker dicht als dat ie open staat!

Mooier was achter de accu geweest, thv het dashboardkastje naar binnen. Maar dit kan ook. Zolang het nergens tegen aan schuurt is er niets aan de hand.

Hier is mijn Corsa :) ,

Er moet wel nog wat aan gebeuren!

:arrow: To do list:

- Ruiten tinten

- Andere voorbumper

- Verlagen

- Ander Uitlaatje

- spoilertje

- Andere lichten

- ...

1010934.jpg

10109525436.jpg

dsc0413zp.jpg

dsc04052s.jpg

hey kheb hier een vraagje ik rij nu ongeveer een goeie 2 maand rond met mijn opel corsa a 1.4 GT en in het begin rook ik niks van benzine en nu plots al een goeie week of 2 ruik ik zeer veel benzinelucht in de wagen en precies wat die fikt heb gisteren ook nog maar getankt en 4 keer weg een terug gereedn en is alweer 10 liter uit kan iemand me vertellen hoe dit komt? benzineleiding heb ik al gechekt komt ook heel veel zwarte rook uit alsje hem eens op de staart duwt mvg gregory

Mooi die strakke bumpers. Zelfs met lijn er in. Zo had ik mijne ook moeten doen...Bij mij lijkt het nu een beetje nep met die rand dicht.

@Dave 130R wrote:Super nette wagen Niels, nu nog een mooi Irmscher of GSI spoiler er op en hij is af ;)

Mis je trouwens de wisser achter niet?

Dankje! Veel wassen haha dan valt het wel mee. Kvind het een stuk strakker staan

@DomiGSI wrote:[rquote=1877545&tid=8253&author=eijndeloos][rquote=1877293&tid=8253&author=DomiGSI]

Mijn ouwe corsa!! king:[/rquote]

zat al te twijfelen :P

hij mot zich ff op het forum aanmelden.... :P[/rquote]

Klopt! moet ie nog doen...

en ook meteen mooie foto's plaatsen :D

zij_voor.jpg

Welke koplampen zijn dit die wil ik hebben :wors :wors :wors :wors :wors

zijn ze net zo goed als standaard lampen?

Terug
Naar boven