• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

zal ik die van mij ook eens doen...

24-06-2011003.jpg

24-06-2011005.jpg

BPR

Te veel nieuwe Corsa's hier, waar zijn de oudjes? :)

SNC10070.JPG

SNC10056.JPG

Hier op de foto nog met m'n oude interieur:

SNC10341.JPG

Staat nu z'n APK oordeel af te wachten :P

het was geen schade auto

maar ik zie het maandag wel moet de mijnde voor keuring

maar na mij weten is het niet kapot of wat dan ook

en als het zoo zou zijn wat teamwest zeg wat zijn de gevolgen

mvg

Foto-ID4TTASX-D.jpg
met bootje en aanhangert king:

Foto-VUNVIZKK-D.jpg
met nieuwe velgjes

Foto-DJRDMM6L-D.jpg
zwarte van een maat, blauwe van mij en die grijze is van de buurman... De corsagang king: :wub

Dankje!

Ik had zelf liever ook meer pk's gehad.

Met een turbo erbij, had hij makkelijk naar de 140/150 pk gekund. Wellicht in de volgende generatie.

@Dennis-Corsa-B wrote:Vandaag een Corsa C 1.4 16V GSi gekocht :angel

moeten nog wel wat kleine dingetjes aan gebeuren

:kewlpics

5466467.png

april2010064.jpg

een 1.4 GSI ???

waarom niet de echte 1.8 16V die in de gsi thuis hoort , dan kun je tenminste ook rijden als een gsi . Een 1.4 is niet een super snel blok , dus dan had je in principe ook een sport kunnen kopen die meestal goedkoper zijn .

Ik wist trouwens niet eens dat een gsi geleverd was met een 1.4 , volgens mij zijn ze alleen geleverd met 1.8 16V .

Jawel hoor, zelfs een GSi diesel uitvoering bestaat er.

Is puur de uitvoering (logo's op het stuur en op de auto, spiegels, velgen, stoelen met ander motief, pedaaltjes, handrem, pookje volgens mij), net als je een comfort hebt, een sport etc, heb je ook de GSi uitvoering!

@crossagek wrote:@Dennis-Corsa-B wrote:Vandaag een Corsa C 1.4 16V GSi gekocht :angel

moeten nog wel wat kleine dingetjes aan gebeuren

:kewlpics

een 1.4 GSI ???

waarom niet de echte 1.8 16V die in de gsi thuis hoort , dan kun je tenminste ook rijden als een gsi . Een 1.4 is niet een super snel blok , dus dan had je in principe ook een sport kunnen kopen die meestal goedkoper zijn .

Ik wist trouwens niet eens dat een gsi geleverd was met een 1.4 , volgens mij zijn ze alleen geleverd met 1.8 16V .

@crossagek wrote:@Dennis-Corsa-B wrote:

een 1.4 GSI ???

Nee klopt, 1.4 gsi is meer geleverd..

Maar waarom niet? Alle luxe, comfort van een gsi behalve het blok.

Niks mis mee toch? Sommige willen alleen de looks hehe

@groenetijger wrote:@crossagek wrote:@Dennis-Corsa-B wrote:

een 1.4 GSI ???

Nee klopt, 1.4 gsi is meer geleverd..

Maar waarom niet? Alle luxe, comfort van een gsi behalve het blok.

Niks mis mee toch? Sommige willen alleen de looks hehe

Das precies wat ik wilde een GSI met lichte motor voor dagelijks gebruik en heb me Btje nog daar ligt een 2.0 16V in :jerry

Terug
Naar boven