• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Zie hieronder mijn Opel Corsa B 1.7D 2000

81736996_2745509059.jpg

Met Angel Eyes, vandaag of morgen komt er xenon verlichting in!!

Mrmonkey en nl-tuning, bedankt voor jullie reacties! Ik zie het al op de filmpjes ding sjouwt als een gek op het circuit king:

Dit is mijn bedoeling er eigenlijk ook een beetje mee, gewoon in de buurt hier rond jagen en af en toe naar de nürburgring (is voor mij stukken dichterbij dan Zandvoort)!

Eerdaags motortje maar weer even fris maken (nieuwe keerringen,filters,koppakking,distributie).

Komt dat allemaal goed! :thumb

@mantarobin wrote:Mrmonkey en nl-tuning, bedankt voor jullie reacties! Ik zie het al op de filmpjes ding sjouwt als een gek op het circuit king:

Dit is mijn bedoeling er eigenlijk ook een beetje mee, gewoon in de buurt hier rond jagen en af en toe naar de nürburgring (is voor mij stukken dichterbij dan Zandvoort)!

Eerdaags motortje maar weer even fris maken (nieuwe keerringen,filters,koppakking,distributie).

Komt dat allemaal goed! :thumb

Mooi man :thumb

Maar idd het gaat erg hard op t circuit en dit was dan nog in de regen met gladde Toyos voor hahah, het ging voor geen meter :jerry

hey dit is mijn corsa gsi

heb um vorig jaar gekocht

de vorige eigenaares had um zwart laten spuiten

en kocht um met 137.000 km op de klok uit 1995 nu een jaar later zit ik tegen de 160.000 km aan

hier zijn een paar fotos

Foto-0003_1.jpg

Foto-0004_1-1.jpg

de binnenkant is nu kaal omdat ik er een rolkooi in wil bouwen en de achterbank maakt ruimte voor een beetje audio systeem en heb als extra feature blauwe led strobes achter de voorbumper zitten

ik gebruik de auto als daily driver en zet nog iedere dag een smile op me gezicht als ik wakker wordt naar buiten kijk en de gsi voor mijn deur zie staan

de fotos waren gemaakt 1 dag na de APK dus moest de rode reflectoren er achterop plakken en de koplampen vervangen met standaard lampen en de auto was toen 40mm verlaagd achter en 60mm voor

Zoals de topic naam al zegt show hier je corsa,

Dus hierbij mijn nieuwe speeltje een corsa b gsi c20xe

GW8nPZCuBuDg.jpg

oX7TXqaKZyzIonh2INSCXg.jpg

IMG_6551.jpg

IMG_6550.jpg

En wat facts:

C20XE met een ombouwset van m-tech

Een nieuwe rvs uitlaat vanaf het spruitstuk en een einddemper met een dubbele rvs pijp (de gehele uitlaat schijnt op maat te zijn gemaakt voor deze auto)

Sfi vervanger

16 inch irmscher velgen

calibra 16V voorremmen

F20 versnellingsbak

En er schijnt 170 pk in te zitten

en kwa auto:

elec ramen

schuif kanteldakje

verlaagd

net interieur

Meer fotos volgen nog een keer, heb die van marktplaats maar ff gebruikt.

Mvg Patrick

@corsa-gsitje wrote:hey dit is mijn corsa gsi

heb um vorig jaar gekocht

de vorige eigenaares had um zwart laten spuiten

en kocht um met 137.000 km op de klok uit 1995 nu een jaar later zit ik tegen de 160.000 km aan

hier zijn een paar fotos

Foto-0003_1.jpg

Foto-0004_1-1.jpg

de binnenkant is nu kaal omdat ik er een rolkooi in wil bouwen en de achterbank maakt ruimte voor een beetje audio systeem en heb als extra feature blauwe led strobes achter de voorbumper zitten

ik gebruik de auto als daily driver en zet nog iedere dag een smile op me gezicht als ik wakker wordt naar buiten kijk en de gsi voor mijn deur zie staan

de fotos waren gemaakt 1 dag na de APK dus moest de rode reflectoren er achterop plakken en de koplampen vervangen met standaard lampen en de auto was toen 40mm verlaagd achter en 60mm voor

Echt een mooie GSI zoals die nu is :wub , maar na mijn mening verpest je de auto met een rolkooi :puke.

Laat de moterkap verlengen word de auto nog mooier van!

Succes! :thumb :ass

@Rotho wrote:@PeterNoFear wrote:@mbvectrav6 wrote:@PeterNoFear wrote:@foofighter wrote:@mbvectrav6 wrote:Vorige week tijdens de najaars-meet in Amersfoort :D

IMG_1565.jpg

Damn, gaaf bakkie ! Wou je ruilen met een gsi uit 97 xd?

Anders heb ik d'r nog wel 1 uit '96 staan :)

Zou ik graaaaag willen ruilen :jerry

;)

Leuke aanbiedingen jongens.. maar de GSI blijft nog wel een mooi poosje in mijn bezit king: :angel

Die van mij is ook rood, meegespoten bumpers, en 't is ook een corsa, bijna geen verschil king:

Hoef je niet te ruilen ook :P

SSST! :ass

Terug
Naar boven