• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Hallo allemaal,

Dit word me allereerste post van dit forum en toevallig is dit ook me allereerste auto en corsa

Hier een paar fotoś gemaakt bij de koop. Let op: Het is een opknapautotje die motorisch goed is alleen het plaatwerk/plastic mag een opknapbeurt gebruiken.

OpelCorsaB.jpg

OpelCorsaB2.jpg

OpelCorsaB3.jpg

De eerste zelfgemaakte foto's van mn corsa na een grondige poets en boen beurt.

IMG_6606.jpg

IMG_6599.jpg

Ook de L maar ff rood gespoten en de kleppendeksel was vorige week al gedaan.

Voor:

Q6qQ.jpg

Na:

IMG_6609.jpg

Mvg Patrick

Sinds een jaar ben ik in het bezit van mijn Corsa B.

Heb sinds toen een aantal dingetjes veranderd, hier een paar foto's van zijn staat bij aanschaf en zijn huidige look!

Originele staat bij aanschaf

IMG_5136.jpg

IMG_5134.jpg

Tussendoor even een shoot gedaan, hier een foto ervan.

bewerkt.jpg

IMG_7269.jpg

Huidige staat met nieuwe League 16" LM velgen en 6000K Xenon

IMAG0080.jpg

IMAG0235.jpg

IMAG0236.jpg

Ben voorlopig niet van plan om nog iets te veranderen, maar als er nog kleine suggesties zijn, zijn die altijd welkom!

Dillenvd

@Dillenvd mooie corsa alleen zou ik hem nog wat verlagen.. en heb je misschien een paar foto's van je achterlichten als de lampen aan staan want wil die ook gaan haln maar de verlichting moet wel leuk zijn, zou je mij een paar foto's kunnen sturen van e achterichten at work by night?

BPR

locatie 1:

(kasteel houten)

Foto-38GRPYTX.jpg

Foto-XFWDEVHN.jpg

Foto-8Z3GMANX.jpg

Foto-TUKGUDVD.jpg

Foto-6UDWHI3S.jpg

Foto-I3NRSJ74.jpg

Foto-HZ7EEPEG.jpg

toen wou ik net de c ff anders zetten, kwam de beveiliging eraan...

of ik het normaal vond om iedere maand hier foto's te maken...

(ben der nooit eerder geweest)

hele discussie met hem, want hij wist het zeker!

de knuppel... :roll:

en of ik me van het terrein verwijderen wou, want ze waren geen reclame opject?

dus toen maar weggegaan en nog snel een foto gemaakt bij de poort:

Foto-EMW6KWRQ.jpg

toen ik net in wou stappen kwam hij alweer aanrennen en schreeuwde "opdonderen idioot!"

dus hem even op de bukz manier verteld dat ik buiten het hek sta, hij me niks kan maken en me kont kussen kon :lol:

locatie 2:

(kasteel zuilen)

Foto-ANLB6OMH.jpg

Foto-KUGXHUB6.jpg

Foto-8TJJYBEY.jpg

2qinr5l.jpg

Ook maar weer is een foto plaatsen.

Opel was afgekeurt, 1 wiellager voor versleten, stuurkogel met speling, band versleten, en 2x oranje stadsverlichting.

Spulletjes besteld en even paar avonden druk geweest en woensdag herkeurt en weer goedgekeurt!

De Dunlop banden op de foto zijn nu verwisseld voor Continentals net als achter.

Vandaag weer aan t poetsen geweest en binnekort de veren een paar cm omlaag!

Mvg, Corsarati

Mijne hier ook ff zetten.

Voor bij aankoop:
Bijaankoop.jpg

en zoals hij nu staat:
Zostaathijmomenteell.jpg

Wat is er ondertussen allemaal veranderd:Angel-eyes,Remus uitlaat,Brockvelgen 7x15 ET35,nieuwe Pioneer radio/cd/usb,interieur verlichting Omega B2 +zonnekleppen met verlichting,Tigra paravaan met ingewerkte Insigniasproeiers,C.V.van SPY,flatblade wissers en witte LED verlichting in tellerklok.

Wat staat er deze winter te gebeuren:interieur plastic onderdelen in kleur zetten,motorkap bewerken,GSI voorbumper cleanen +skirts,verlaging -40,wielbogen en deurgrepen lakken en kofferdeksel cleanen.

Mijn corsa hier ook maar eens neerzetten, niet mega noemenswaardig maar goed, die tijd krijgt ie nog wel :)

Rijd normaal gesproken in mijn Vectra C station met een 3.0 V6 CDTi motor, maar gezien mijn blok er ff geen zin meer in heeft voor tijdelijk deze corsa erbij gekocht.

Tis een corsa A3 met een 1.4SE blokkie :)

Hier de picca's:

DSCF2159-1.jpg

DSCF2153-1.jpg

DSCF2157-1.jpg

Toekomstplannen:

- Compleet strippen, binnen en buiten + motor eruit.

- Motor opknappen.

- Alle roestplekken lassen, compleet nieuwe dorpels en onderkant deuren + wat dan nog verschijnt na alle pekel deze komende winter.

- Nieuwe motorkap en zijschermen

- helemaal opschuren

- Motor opbouwen en weer inbouwen

- Interieur opfrissen en opknappen en weer inbouwen.

- Helemaal over spuiten

- Audio erin knallen

- En GT rims eronders.

- En nog ff wat platter op zijn bekkie..

Verder wordt alles vervangen waarvan ik het nodig vindt om te vervangen, al is het misschien nog niet nodig, dus uiteindelijke doel is wel straks een A3 op de weg neer te zetten die er van binnen en buiten en motorisch als nieuw uitziet :)...

Ga hem in elk geval proberen weg te houden bij de sloperij :)

Hallo,

Ik wilde mijn corsa ook een keer laten zien, is nog niet helemaal klaar.

Van het weekend word hij gespoten, mijn motorkap en dak en spoiler zijn al zwart en de rest word nog wit ;).

Die foto's zet ik er nog op :d.

b4t6ix.jpg

33yjdcm.jpg

1zyww1t.jpg

11lmwxk.jpg

r2p63s.jpg

2zq4jdz.jpg

2s7uj43.jpg

2whktw5.jpg

Ik hoop dat jullie het wat vinden :oops:

Ik vind hem echt te gek, de eind resultaten komen er dit weekend op ;).

Xx Mandyy..

Kijk eens aan, mooie handige knooiert er bij :thumbup Dat is beter als dat je het bij de spuiter moet laten doen.

Vind de achterbumper totaal niet mijn smaak....ik zou er niet mee durven rijden. Maar toch het werk er aan ziet er goed uit.

Terug
Naar boven