• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

ik zal ook een :kewlpics plaatsen wintermodus van mijn corsa's :thumb

08122011191.jpg

@robert_corsa wrote:@GSI85: beviel de audi niet? was ook geen verkeerde wagen hoor :wors

Nee de A3tje was zeker geen verkeerde wagen om te zien en om te rijden. Maar hij stond bijna op 200.000 km en denk dat ie binnen een jaar nieuwe turbo en koppeling nodig heeft, dus aardig wat kosten binnen een korte tijd. En ik was weer toe aan iets nieuws :D was vanaf introductie verliefd op Corsa OPC

M'n oude Corsaatje. 230.000 gelopen en toen was liep ie op 3 cilinders(5 December 2009 gekocht geloof ik, 10 Januari 2012 verkocht)

1996 Corsa B GSI

18152_279037638971_695388971_3290478_921340_n.jpg

En m'n nieuwe sinds eergister(moet nog ff een keer een wat mooier plaatje schieten)

1999 Corsa B GSI met 144.000 op de teller

408756_10150527723588972_695388971_8735760_128760120_n.jpg

@Black_Commo wrote:..Ik heb nog wel een vraagje: ik kan nergens een knopje voor de achterruitverwarming vinden. Gaat deze automatisch aan als de verwarming aangaat, of hoe zit dat?..

Van de middenconsole moet je de middelste draaiknop hebben, deze trek je naar je toe, en dan staat de achterruitverwarming aan.

Ziet er netjes uit :thumbup !

Bij deze een foto van mijn Corsa. Vorige week maandag gekocht om binnenkort dagelijks mee naar m'n werk te rijden. (ca 90 km per dag)

Het is een 1.4 8-klepper uit 1998 met 113.xxx op de teller. Auto heeft volgens mij altijd binnen gestaan, ziet er goed onderhouden uit. :wub

Alleen een gat in wang van de bestuurdersstoel, wat krasjes aan de zijkanten en de velgen rondom redelijke wat stoeprandschade

Verder is de auto volgens mij zo goed als origineel, niet verlaagd, geen gaten in de hoedenplank etc. Ik ben er blij mee!

Ik heb nog wel een vraagje: ik kan nergens een knopje voor de achterruitverwarming vinden. Gaat deze automatisch aan als de verwarming aangaat, of hoe zit dat?

GroteFoto-QHMN3GVH.jpg

Hier nog een foto met de Rekord ernaast

GroteFoto-BP8MFIBG.jpg

Terug
Naar boven