• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@mbvectrav6 wrote:
eulv89.jpg

Ik dacht al eens :hmmz waar heb ik deze Corsa toch gezien.. zoals die nu is..

Maar hij staat altijd bij mij in de straat.. vlakbij de kerk king:

Klopt, er moet ook gewerkt worden overdag :(

@PeterNoFear wrote:@bukzzzie wrote:@bleucorsaboy wrote:typisch gevalletje tupperware

jup

True.

Maar ieder z'n mening, hij is tenminste wel 1 kleur en niet een bij mekaar geraapt zootje.

Verschillende kleuren moest er nog eens bij komen!! :jerry

Nee iedereen natuurlijk zijn eigen stijl,

Tupperware vind ik het ook, al moet ik wel zeggen (aan de foto's te zien voorzijde) dat het er netjes op gezet is. :thumbup

@chieltjuh wrote:@PeterNoFear wrote:@bukzzzie wrote:@bleucorsaboy wrote:typisch gevalletje tupperware

jup

True.

Maar ieder z'n mening, hij is tenminste wel 1 kleur en niet een bij mekaar geraapt zootje.

Verschillende kleuren moest er nog eens bij komen!! :jerry

Nee iedereen natuurlijk zijn eigen stijl,

Tupperware vind ik het ook, al moet ik wel zeggen (aan de foto's te zien voorzijde) dat het er netjes op gezet is. :thumbup

Je ziet ze soms nog wel met verschillende kleuren of delen zwart etc.

Je oude Corsa A 1.4 ook, alleen niet in de hoogte. Meer in een diepte punt :P

Blanke lak is los gelaten, de gespoten bumper raakt z'n verf kwijt. En blijkt dat m'n nichtje geen goede bestuurster is :P Zitten ook al wat deuken in _O-

Maargoe, hij is weer APK gekeurd :P

Hij is overigens nu echt overal roestig, koplamphoekjes, draagarmen voor, radiatorbalk voor, zelfs de raamsponningen zijn aan 't rotten voor

U vraagt ik draai:

full.jpg

full.jpg

Hallo,

Dit is mijn corsa b 1200 eco van 1997, hij is nog niet af van buiten van binne moet één deur nog voor zien zijn van een motortje voor de ramen en dan nog de kabels leggen, en heb vandaag ook centralen deurvergrendeling besteld en de achter raam moet nog voledig worden getint. en nog velgen kopen maar ik weet nog welken.

DSCF0791.jpg

DSCF0777.jpg

382592_2259799653968_1217718251_31915785_104902749_n-1.jpg

IMG_0717.jpg

Hier mijn 'verse' CorsA tijdens zijn eerste ontmoeting met het circuit van Zandvoort op 8 april 2012.

(foto's van leon weggelaar)

untitled5.jpg

untitled1.jpg

@jp-opc wrote:vandaag een onderlip gemonteerd van de corsa opc nurburgring past echt super goed

Foto-QUCPM4J7.jpg

Die lip staat goed eronder!!

Maakt hem lekker dik.

@DonDalton wrote:Gisteren opgehaald bij de dealer, krijgt nog een audio upgrade

imag0068p.jpg

imag0069oz.jpg

imag0070wc.jpg

imag0071rb.jpg

imag0072q.jpg

Nette D hoor! Wat voor radio komt erin?

En welke uitvoering is dit, want hij heeft donkere achterlichten.

@Carpento wrote:@PeterNoFear wrote:Nette auto, nog dikke plannen?

Neuh. Misschien een keer een ander grilletje (ik vind de oude versie mooier staan) en wellicht een keer andere velgjes. Verder weinig plannen eigenlijk :P

Dat gaat helaas nie werken nie, de oude grilletjes zitten vast aan de bumper, de nieuwen zijn apart van de bumper.

Terug
Naar boven