• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Aantal onderdelen zwart ge-plastidipped;

11545559.jpg

Stijl tussen de zijruiten

Uitlaten

Bovenste gedeelte achterbumper

GSi badges

44878981.jpg

14979416.jpg

14421216.jpg

@ jordy991 : mooie keus velgen ! heb ze zelf ook in die maten :D, bij mij steken ze ook dik 3 cm uit heb alleen ooit een waarschuwing gehad van de politie i.v.m wielbasis achter :vertag.

480877_408326262591696_1293459380_n.jpg

@Corsa_Lunatic wrote:@ jordy991 : mooie keus velgen ! heb ze zelf ook in die maten :D, bij mij steken ze ook dik 3 cm uit heb alleen ooit een waarschuwing gehad van de politie i.v.m wielbasis achter :vertag.

480877_408326262591696_1293459380_n.jpg

Oehlalala :wub

@Corsa_Lunatic wrote:@ jordy991 : mooie keus velgen ! heb ze zelf ook in die maten :D, bij mij steken ze ook dik 3 cm uit heb alleen ooit een waarschuwing gehad van de politie i.v.m wielbasis achter :vertag. [/img]

Politie mag er niet over vallen, 3cm is toegstaan.:)

En mooie cupspiegels, ik heb ze ook. Deze zijn het mooiste omdat ze bij de ronde vormen van de auto passen.:D

@TeamWest wrote:Aantal onderdelen zwart ge-plastidipped;

Stijl tussen de zijruiten

Uitlaten

Bovenste gedeelte achterbumper

GSi badges

Houdt dat, plastic dip op de uitlaat? Smelt dat niet?

is het nu niet zo dat ze helemaal niet meer mogen uitsteken?

camber wordt ook verstaan onder uitsteken, dacht dat ik vorige week er wat over had gelezen

@wagnas wrote:Houdt dat, plastic dip op de uitlaat? Smelt dat niet?

Gaat goed samen, houdt even goed als de overige gedipte delen. Bestendig tot 155 graden celsius (312 Fahrenheit), m'n einddempersysteem wordt zo heet niet.

Kan me geen einddempersysteem bedenken die zo heet zou worden..

Het is ook al vaker gedaan, genoeg succesverhalen online, for example (klik).

@wagnas wrote:@Corsa_Lunatic wrote:@ jordy991 : mooie keus velgen ! heb ze zelf ook in die maten :D, bij mij steken ze ook dik 3 cm uit heb alleen ooit een waarschuwing gehad van de politie i.v.m wielbasis achter :vertag. [/img]

Politie mag er niet over vallen, 3cm is toegstaan.:)

En mooie cupspiegels, ik heb ze ook. Deze zijn het mooiste omdat ze bij de ronde vormen van de auto passen.:D

dat zeg jij wel he, maar als ze moeilijk willen doen, gaan ze van de middenlijn band naar de ander middenlijn band de spoorbreedte meten, en dan ben je wel de sjaak...

Heb het zelf al meegemaakt, met de tigra, had 9j et30 achter. stak 2.5cm uit, en de agent vertelde dat het wel mog, maar als ze echt moeilijk willen doen meten ze je spoorbreedte op..

Ik ben toevallig vorige week zaterdav aangehouden. De agent vertelde me dat hij zelf ook niet wist hoe het zat. Hij dacht 2cm.

Hij zou me bellen maar dat heeft die niet gedaan -_- dus nu wacht ik maar of er een boete binnen komt. Dat laat ik dan wel even weten.

Ja hij had alles opgeschreven in ze boekje. Was wel een fijne agent nog niet zo oud ook. Nog een beetje gepraat over hoe snel die ging.

Hij had zelfs een mooie foto gemaakt. Van hoever de velg uitstak.

Mijn drastisch ingekorte wagenpark, van 6 naar 2 auto's in 4 weken. Foto'tje is van vorige week vrijdag voordat ik begon aan de restauratie van de TR, Die staat nu klaar voor de restaurateur.

WP_20130502_003_zps69909dcc.jpg

WP_20130502_004_zpsa001d11c.jpg

WP_20130502_005_zpsc0b74162.jpg

WP_20130502_006_zps7fba53be.jpg

DSC00053_zps56b57ee3.jpg

@Alfred wrote:Mijn drastisch ingekorte wagenpark, van 6 naar 2 auto's in 4 weken.

Foto'tje is van vorige week vrijdag voordat ik begon aan de restauratie van de TR, Die staat nu klaar voor de restaurateur.

Was al een net ding, maar ben benieuwd hoe hij er straks wel niet bij staat! :)

---

Vandaag een wagen er bij gekocht, net ding voor weinig, 134 op de klok:

Linker is nieuw, rechter hadden we al :)

Terug
Naar boven