• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@McKaamos wrote:Ach, mooi rood is niet lelijk ;)

En rode auto's gaan sneller. Daarom zijn Ferrari's ook bijna altijd rood

:jerry

een gele ferrari is ook snel hoor hahahahaha of een blauwe :hmmz :jerry

imag00451v.jpg

links corsa van mij recht van me pa 4 cm verlaagd :P

@Vannos wrote:
imag00451v.jpg

links corsa van mij recht van me pa 4 cm verlaagd :P

als ik zo naar de foto kijk is de linker verlaagd dus van je pa en de rechter niet verlaagd van jou :hmmz

of mijn handen zijn verkeerd gemonteerd :jerry

haha dit is maximaal van het schroefset hulpveren zijn ook weg denk een 8 a 10 cm sowieso

dit was om een voorbeeld te geven , links dus van mij max verlaagd en recht van me pa die is 4 cm gezakt.

@jordy991 wrote:Hij heeft niets met een meetinstrument gedaan. Maar wel een foto van de achterkant.

Met ze iphone haha.

Precies zo'n handelwijze heb ik ook eens gehad. Nooit meer wat van gehoord.

@GSIFREAK wrote:

dat zeg jij wel he, maar als ze moeilijk willen doen, gaan ze van de middenlijn band naar de ander middenlijn band de spoorbreedte meten, en dan ben je wel de sjaak...

Heb het zelf al meegemaakt, met de tigra, had 9j et30 achter. stak 2.5cm uit, en de agent vertelde dat het wel mog, maar als ze echt moeilijk willen doen meten ze je spoorbreedte op..

Gelijk heb je, ze kunnen heel erg moeilijk doen als je de verkeerde agent hebt.

Gelukkig ben ik die tot nu toe nooit tegengekomen. Ben wel 6 keer aangehouden in de jaren maar toch over het algemeen wel vriendelijke doch niet kundige politie getroffen.

Vind het uiteindelijk geneuzel. Dit net buiten de kasten staan met afgeronde banden kan niemand kwaad doen (spiegels zijn al veel erger op auto's en dan hebben we het niet eens over verbrede caravan spiegels). Als het iets echt gevaarlijks was zoals die middendoppen van Amerikaanse velgen met punten erop, dan geef ik de politie groot gelijk om er alert op te zijn.:)

@GSIFREAK wrote:@wagnas wrote:@Corsa_Lunatic wrote:@ jordy991 : mooie keus velgen ! heb ze zelf ook in die maten :D, bij mij steken ze ook dik 3 cm uit heb alleen ooit een waarschuwing gehad van de politie i.v.m wielbasis achter :vertag. [/img]

Politie mag er niet over vallen, 3cm is toegstaan.:)

En mooie cupspiegels, ik heb ze ook. Deze zijn het mooiste omdat ze bij de ronde vormen van de auto passen.:D

dat zeg jij wel he, maar als ze moeilijk willen doen, gaan ze van de middenlijn band naar de ander middenlijn band de spoorbreedte meten, en dan ben je wel de sjaak...

Heb het zelf al meegemaakt, met de tigra, had 9j et30 achter. stak 2.5cm uit, en de agent vertelde dat het wel mog, maar als ze echt moeilijk willen doen meten ze je spoorbreedte op..

idd dat bedoelde ik dus met je wielbasis, heb destijds toen een waarschuwing gehad maar denk als je in een fuik rijd dat je de sjaak ben :vertag

@ wagnas : ja had vroeger de gewone kleine cupspiegels, maar vond ze van mattig toch net iets strakker, was wel ff zoeken maar dan heb je ook wat king:

@Vannos wrote:@PeterNoFear wrote:Gaaf! Lekker laag, altijd fijn :P

ben hard opzoek naar een onderlip origineel de dealer kon em niet leveren :......

Even naar de sloop toe. Hier in de buurt op de sloop hebben ze er genoeg. Heb de mijne er ooit afgereden en toen op de sloop 2 gehaald en onder elkaar gezet:P

Heb nu een andere lip, van n cordoba ofzo

Maar goed ik weet dat ze hier op de sloop makkelijk te krijgen zijn.

@Vannos wrote:haha, als er nog peuken onder passen, kan ie sowieso een cm of 5/6 zakken :D

Klopt, als je je lip er af rijd is 'ie pas goed of niet Vannos? haha

Wij hebben hem nu op -8 of 8.5 ofzo? en past nog net een vuist onder de bumper...

Past schuin nog net een vinger tussen de band en het wielkastrandje.

195/45-15 er om liggen :P

ja inderdaad PeterNoFear, pas als je schraapt ben je laag genoeg :D

ligt al aardig laag dan :D

hier heb ik er 165/45/15 onder zitten, en max verlaagd :D

Hijs nu met mn andere lip nog wat lager. En zou m wel lagwr willen, voorkant tenminste maar ben bang dat mn banden dan gaan schuren. Heb ik achter al last van met volle bezetting. En k rij te graag over hobbelige zandpaadjes :jerry

Terug
Naar boven