• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@JJ- die deuk valt nog wel mee.

Beetje goeie schade hersteller kan hem wel uitdeuken. Weet niet waar je weg komt weet eventueel nog wel iemand die het kan en niet teveel vraagt.

Verder, kunnen we ff ontopic blijven.

Er is een dame op het forum en de single gasten gaan weer door het lint.

Ga eens een avond de kroeg in van een drukke stad. Werkt veel makkelijker.

@corsaboy wrote:@JJ- die deuk valt nog wel mee.

Beetje goeie schade hersteller kan hem wel uitdeuken. Weet niet waar je weg komt weet eventueel nog wel iemand die het kan en niet teveel vraagt.

Haha, ik ben niet eens single. Vandaar dat ik ze maar richting whatsapp duwde :P

Om even ontopic te blijven, een random foto van mijn corsa in de regen ;)

30sej9k.jpg

@corsaboy wrote:@JJ- die deuk valt nog wel mee.

Tja, ik vind die deuk vreselijk maargoed hij zit er nu eenmaal.. Ik kom uit Rheden, weet niet of je dat iets zegt?

Sorry heren ;$

@herrflick wrote:Bij mij begint het eerste roestplekje ook te komen onder de motorkap. Heb jij je kap laten spuiten of een compleet nieuwe erop gezet?

Heb er een compleet nieuwe kap opgezet, wel orgineel opel. De rest was allemaal zooi. Pasvorm was niet netjes.

Wilde eerst de oude bijwerken, maar je trok zo de naad van elkaar. De oude kap laten repareren is lapwerk voor 1 of 2 jaartjes.

De corsa weer eens een snelle was geveven, in totaal 30 minuutjes mee bezig geweest. Quickwax van meguires derna op en hij ziet er weer goed uit!

ja2a2yje.jpg

ygada8yj.jpg

egybu3ej.jpg

Velgen zijn alleen een ramp, wit ziet er leuk uit maar om te poetsen is het echt een pain in the ass..

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Haha ja spiegels vindt ik persoonlijk wel mooi aangezien ik als 2e kleur zilver/chroom heb.

Luchtroosters, velgen en kleine details.

Motorkap is dus de 2e kleur dak wordt misschien nog gewrapt en dan komt er een zilvere doorgelaste motorkap op.

@Ewoud94 wrote:Haha ja spiegels vindt ik persoonlijk wel mooi aangezien ik als 2e kleur zilver/chroom heb.

Luchtroosters, velgen en kleine details.

Motorkap is dus de 2e kleur dak wordt misschien nog gewrapt en dan komt er een zilvere doorgelaste motorkap op.

Naiss, ik vind je motorkap leuk ^^

@ronOPC1 wrote:@herrflick wrote:Bij mij begint het eerste roestplekje ook te komen onder de motorkap. Heb jij je kap laten spuiten of een compleet nieuwe erop gezet?

Heb er een compleet nieuwe kap opgezet, wel orgineel opel. De rest was allemaal zooi. Pasvorm was niet netjes.

Wilde eerst de oude bijwerken, maar je trok zo de naad van elkaar. De oude kap laten repareren is lapwerk voor 1 of 2 jaartjes.

Oke, tnx voor je info! :-)

Mag ik vragen hoeveel je er voor betaald hebt?

Vanmorgen Elmo even op de brug gehad bij een paar Opel liefhebbers (toevallig is 'ie lasser :P) met een eigen sleutelruimte. Even een goede inspectie op roest en puntjes die écht aangepakt moeten worden.

@boons605 wrote:Vanmorgen Elmo even op de brug gehad bij een paar Opel liefhebbers (toevallig is 'ie lasser :P) met een eigen sleutelruimte. Even een goede inspectie op roest en puntjes die écht aangepakt moeten worden.

Roest, altijd leuk :P

@JJ- wrote:@boons605 wrote:Vanmorgen Elmo even op de brug gehad bij een paar Opel liefhebbers (toevallig is 'ie lasser :P) met een eigen sleutelruimte. Even een goede inspectie op roest en puntjes die écht aangepakt moeten worden.

Roest, altijd leuk :P

Het valt erg mee. Het meeste kan ik gewoon behandelen, alleen de kriksteun moet echt een nieuwe op. Die had ik er ook al af geslepen, dus daar zal ik zo een nieuwe voor bestellen.

@boons605 wrote:

Het valt erg mee. Het meeste kan ik gewoon behandelen, alleen de kriksteun moet echt een nieuwe op. Die had ik er ook al af geslepen, dus daar zal ik zo een nieuwe voor bestellen.

Moet eig ook nog me roest wegwerken, maar totaal geen zin in...

Terug
Naar boven