• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@jordy991 wrote:@JJ als je prettig wilt rijden moet je een mercedes kopen :jerry

Mijne rijd voor geen meter, maar ik hoef ook niet prettig te rijden.

@jordy; als ik het geld had he, maar helaas het is een bekraste en gedeukte corsa haha..

@jordy991 wrote:@JJ als je prettig wilt rijden moet je een mercedes kopen :jerry

Waarom hoef je niet prettig te rijden?

Ik koop een auto in eerste instantie om ermee te rijden. Hij moet dus goed rijden en mooi zijn is punt 2.

Enneuh.. 'Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi'

@JJ volgens mij zijn er volgend jaar een heleboel goedkope mercedes'en op de markt. Iets met oldtimerregeling afgeschaft.

@boons605 wrote:@jordy991 wrote:@JJ als je prettig wilt rijden moet je een mercedes kopen :jerry

Waarom hoef je niet prettig te rijden?

Ik koop een auto in eerste instantie om ermee te rijden. Hij moet dus goed rijden en mooi zijn is punt 2.

Enneuh.. 'Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi'

@JJ volgens mij zijn er volgend jaar een heleboel goedkope mercedes'en op de markt. Iets met oldtimerregeling afgeschaft.

mijn taxi is iig een uitgebouwde auto van een van me vrienden ;)

@boons jaa dat is denk ik gewoon wat je zelf wilt ik heb liever een lage auto dan een comfortabele auto :agent

Maar woon hier ook in drempelland maar gaat aardig goed hoor corsa's zijn niet zo van die scrapers.

@JJ mijne heeft ook wel wat deukjes en ben ook maar een arme student.

Ik heb hem op 7 cm van de grond verlaagd. Ik kan overal goed over de drempels, sommige stapvoets maarja...

Verlagen krijg je nooit meer hetzelfde comfort als standaard. Je voelt alles veel beter en het sturen wordt er niet beter op.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Op asvalt wel ja, op een klinkerweg is het wel minder hoor.

je stuiterd veel meer.

zelf kan ik het niet optimaal vergelijken. In dorpjes enzo verlies ik het echt hoor.

heb dan wel alles pu rubbers en extra stabiliteits stangen voor en achter, onder en boven.

weet niet of dat wat uitmaakt. En heb 195 50 banden.... ook niet optimaal

@Robert ik rijd std corsa's in dorpswegen eruit maar idd als er dan een drmpel kom moet ik vol in de ankers.

Ik denk als je iets bredere en platere bandjes eronder gooit dat het wle wat beter gaat.

Die komen er ook op.

niet breder trouwens :jerry wel een heel stuk platter.

Als ik de set hoger schroef kan ik beter hoeken. Gek genoeg. Eigenlijk niet gek.

Door het gewicht van de auto wil de auto altijd rechtdoor.

door dempers en veren kring je hem makkelijker de bocht door.

zou je er stalen buizen in lassen krijg je hem de bocbt niet meer door -offtopic

dan maar weer even showen :P

20130918_191149_zpsb1ec268c.jpg

20130918_190926_zps8b210ce0.jpg

20130918_190844_zps93c027c2.jpg

@JJ- wrote:@jordy991 wrote:@JJ als je prettig wilt rijden moet je een mercedes kopen :jerry

@jordy; als ik het geld had he, maar helaas het is een bekraste en gedeukte corsa haha..

Zo moet je niet praten over je eigen auto, dat doen anderen wel ;)

Als eigenaar van de auto zie je ook VEEL meer dingen dan een ander.

Theo (uit het Astra gedeelte), heeft een super nette Astra, toch kan hij wel een hele waslijst aan dingen opnoemen over die auto.

Mijn broer (zit hier niet op het forum, doe ik voor hem) zit nu te denken om zijn auto helemaal strak te laten maken en opnieuw te laten spuiten.

Heeft 1 rare deuk in de achterklep, voor de rest geen gekke schade.

Alleen wat steenslag, veel mensen zeggen dat hij er nog wel netjes bij staat voor een Corsa van die leeftijd (95, rood) toch ergert hij zich aan dingen die een ander (bijna) niet ziet.

Mike (uit het Kadett gedeelte) heeft een rete-strakke D-kadett GTE, net een paar jaar geleden compleet uit elkaar geweest en aangepakt,

gaat deze winter weer uit elkaar, omdat hij volgens hem niet netjes genoeg is.

Ook hij ziet dingen die een ander (zo goed als niet) ziet, en ergert zich er aan.

Terug
Naar boven