• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@PeterNoFear wrote:Die tegen die audi, prachtig :thumb

:angel die was idd super want die stropdas bleef op de snelweg expres links hangen :swear en toen nam hij dezelfde afrit als ikke toen was het payback time :agent

:wtf link is weg :wtf

En bij deze de foto's van de shoot :D

De foto's van me Corsa met de MR2 volgen nog ;)

563546_525914444151013_754079918_n.jpg

1234044_525914304151027_416146524_n.jpg

1231318_525914314151026_1944423942_n.jpg

1239455_525914340817690_1807533563_n.jpg

44767_525914370817687_1413419935_n.jpg

Ik denk dat ik inderdaad ook maar eens even ga kijken op marktplaats/forum of er ergends nog een leuk schroefsetje voor een corsa b te koop is, Het ziet er allemaal erg leuk uit en dat verlagen ziet er veel leuker uit dan dat je in een hummer stapt :D

Eerst maar eens mijn lambesonde vervangen aangezien ik niet harder dan 120 kan rijden :S

Dan maar naar een schroefset + Andere velgjes gaan kijken :D

Iemand nog sugesties voor mooie velgen onder een Blauwe corsa b uit 99 ?

Nou Elmo, Ik heb hier en daar wat gehoord dat zij gaat veranderen van velgjes met de tijd, Dus wie weet kan je een bod plaatsen op haar zilveren glimmertjes :D

Hey elmo,

Die van JJ, Zijn inderdaad erg mooi maar ik hou zelf meer van OZ velgen die ik voor een mooi prijsje op kan halen wat ik al afgesproken heb maar als iemand andere suggesties heb hoor ik het altijd heel graag.

@Corsaboyrick wrote:Hey elmo,

Die van JJ, Zijn inderdaad erg mooi maar ik hou zelf meer van OZ velgen die ik voor een mooi prijsje op kan halen wat ik al afgesproken heb maar als iemand andere suggesties heb hoor ik het altijd heel graag.

Heb hier nog Lenso BSX liggen, 5 stuks, geen band, en redelijke opknappers, moeten afgedraaid en gepolijst worden.

De "swing" komt hier nog wel eens voorbij,

maar heb nu de 2 anderen mooi onder dak, was vandaag met de sport bezig :thumb

en moest toch even een foto'tje maken -offtopic

Wederom foto's gemaakt met een baksteen :jerry

Terug
Naar boven