• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Jazeker, er is een topic:

viewtopic.php?f=27&t=178977

Gebeurd nu weinig, als de sport klaar is, gaat hij weg, ga ik weer actief GSi-en :jerry

Kom veel roest tegen, snap er niks van, je hoort nooit wat over Corsa & roest...

@cliffvxr wrote:

Nog een mooi filmpje met mijn 22jaar oude corsa a een 3 jaar oude Audi S5 (335pk) bijhouden :agent

Nog een leuk detail die Audi stond tijdens de opname pas 4 dagen op naam :D

" onclick="window.open(this.href);return false;

bit shamefull, ma hier mijn b'tje van '97

s1fy.jpg

ofe8.jpg

a3jo.jpg

60ya.jpg

nog redelijk wa werk aan : nieuwe velgjes, headlights, mss verlagen en moe nog een racingstripe of 2 op kome

@ Fragun:

Wat eraan gedaan is, is netjes gedaan voor hoever ik zien kan :thumbup .

Maar wat ik niet begrijp is dat je je schaamt, het is zijn wel je keuzes geweest toch? Of sta je er niet meer achter?

Is het misschien de promotie-auto van (www.)Geenstijl(.nl)?

ik sta er 100% achter hoor!!

alleen da vele ni snappen waarom ik vr pink ben gegaan

heb altijd gezeg : geenene normale hetero-vent doe zn auto in pink, dus ik ga da nu net wel doen B-) :-D

Ik vind het echt vet die bumpers! Achterlampen zijn niet mijn smaak maar verder echt geweldig!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Leuk ding juist! Ik had dat roze nog doorgetrokken op de spiegels en het dak, die draak en achterlichten eraf gehaald, een leuke verlaging met classy velgjes eronder gedaan en de bumperlip teruggeplaatst. Het is juist weer eens wat anders :D

Spiegels kome nog in roze ;-)

Wou van originele lichte af dus deze 2dehands gevonde, 2 setjes vr 45euro liet ik ni ligge

Draakje van mijn dochtertje gekrege dus ga ni verdwijnen :$

Velge ben ik nog nr op zoek of gewoon mijn steels in't roze zette en deksels erop

Bumperlip heeft er nooit opgezete bij aankoop, ma ben al aant spare vr een gehele tuningset

Moe ook nog kofferknop 'inkleure' en racingstripes zette

Tes ni de bedoeling dat het een showcar word ma afentoe op een kleinschalige meeting moe wel eens kunne

Binnenkant is heel ander verhaal, daar is nog megaveel werk aan

Zeker om alles in't roze te zette :-P

Hallo allemaal,

Afgelopen week na 3 jaar in de Vectra C van me moeder te hebben gereden toch eindelijk mijn eigen auto kunnen kopen.

Omdat ik nog op school zit moet ik nogal goed op de kosten letten. Daarom voor een Corsa gegaan.

Maar omdat ik wel iets wil hebben om trots op te zijn en om lekker te kunnen poetsen eerst maar wat jaartjes gespaard.

Corsa 1.2 16v x12xe (75pk) Njoy

bj. 2003

km.st. 142.000km

Opties: Airco, elektrische ramen, Sebring einddemper.

Achter

Voor

Spoiler

Bekleding, Moet je smaak zijn. Ik vindt t wél mooi. Stiksels in het stuur zijn ook in de zelfde kleur.

Hier zie je de vectra c 2.2 16v 155pk van me ma, en de Megane II 2.0T GT 165pk van m'n broer.

De auto is tot 2009 bij een dealer onderhoud geweest (weet de plaats en km.stand even niet meer)

Daarna in Ede bij Damink in onderhoud geweest.

Nu aangeschaft bij VKV in Tiel, Daar werkt mijn broer dus hij houd m zelf in onderhoud daar.

Zelf vind ik de achterkant er heel goed uit zien, dus daar ga ik niks aan doen.

alleen vindt ik de voorkant wel wat te 'Lief'.

Iemand nog goede ideeën op dit aan te passen? Ik zit zelf te denken aan booskijkers.

Hey richardo, ik heb mijn achterkant bijna hetzelfde (geen letters, dubbele pijpies etc) alleen heb ik de standaard spoiler. Ik vind het er idd ook al goed uit zien. Op de voorkant heb ik een irmscher splitter en voor de zijkant irmscher sideskirts. Wordt hij wel een stuk mooier van. Je kunt eventueel ook een cupra splitter eronder knutselen. Booskijkers zou ik persoonlijk alleen doen als je ze aan de motorkap last, anders zijn ze.. niet zo mooi :P (vind ik dan).

@Turill wrote:Hey richardo, ik heb mijn achterkant bijna hetzelfde (geen letters, dubbele pijpies etc) alleen heb ik de standaard spoiler. Ik vind het er idd ook al goed uit zien. Op de voorkant heb ik een irmscher splitter en voor de zijkant irmscher sideskirts. Wordt hij wel een stuk mooier van. Je kunt eventueel ook een cupra splitter eronder knutselen. Booskijkers zou ik persoonlijk alleen doen als je ze aan de motorkap last, anders zijn ze.. niet zo mooi :P (vind ik dan).

hee Turill,

Waar kan ik foto's van je corsa vinden? Ben nieuwe op het forum en weet nog niet helemaal hoe dit werkt.

Ik heb m zo gekocht. Krijg m a.s. donderdag.

De zijkant vindt ik m wel oké, iig met mijn magere salaris niet van plan daar wat aan te doen.

De uitlaat is een Sebring demper. Dus niet alleen een sierstukje.

Zou je anders een foto van de voorkant van jouw corsa kunnen posten?

Terug
Naar boven