@tamiya wrote:boons605, Leuke foto locatie(bij de nieuwe haak van L'warden?). Je DS 3 mag er ook zijn, alleen jammer dat de wegenbelastingvrije HDI niet geleverd kan worden met dikke velgen
TeamWest, mooi garage heb je daar! Jaloers
De locatie is inderdaad een bouwterrein van de haak om Leeuwarden. De bouwweg bij de Zwettebrug in op het industrieterrein af rijden. Mag je van 1 kant met de auto niet in (geslotenverklaring voor personenauto's) maar als je via een tijdelijke 'shortcut' gaat, is er geen verbodsbord te bekennen
Daarnaast heb ik op de DS3 ook een bordje 'werkverkeer' omdat ik doordeweek voor een wegenbouwproject werk, dus daar stelt helemaal niemand vragen over. Als je er al iemand tegenkomt in het weekend.
Tsja, de velgen waren wel leverbaar als accessoire. Dan had ik de stalen velgen kunnen houden voor de winterbanden ofzo. Maar dat betekende dat ik een eigen bijdrage moest betalen omdat ik daarmee boven het leasebudget uit zou komen. Omdat het dan een accessoire zou zijn had dat geen invloed gehad op de bijtelling, hij kwam immers op stalen velgen op kenteken.
Ik probeer altijd wat rond te cruisen in Friesland op zoek naar leuke locaties om foto's te maken.
Wellicht een idee om hier een topique te openen om leuke fotolocaties te verzamelen?
@Aapje wrote:ploatje
Intussen wel met originele velgen, maargoe, de locatie van de foto is mooi:
ploatje
Ook al zo'n leuke locatie inderdaad. Gewoon het bos in gereden daar ergens op de veluwe?