• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Onderweg naar Monaco afgelopen zomer king:

1173732_503146446438246_100074597_n.jpg

Danku!

En ja die motion in de velgen en achtergrond vond ik ook al gaaf :D

Qua kleuren heb ik er een beetje aan gepield in photoshop om het een iets dramatischer effect te geven king:

En de fotograaf heb ik zeker bedankt voor dit mooie plaatje !

Ik dacht al een spotlight-achtig effect te bespeuren, draagt zeker bij aan het totaalplaatje ;) .

Zeker ook wel wat mooie auto's gezien in Monaco :afro .

Zeker wel wat moois gezien daar, Lamborghini Aventador was op het moment toen wel een trending item :D

Monaco was zeker mooi maar het mooiste was toch zeker dit : (+1 voor de mensen die het kunnen raden ;) )

aehl.jpg

Alpes Maritimes, Zuid Frankrijk..? (wild guess)

Of de roadtrip was nog internationaler dan het al is, en heb je ook nog Zwitserland, Noorwegen of de Stelvio Pass in Italië aangedaan (Stelvio pass is m'n 2e keus :vertag , eigenlijk m'n 1e maar route naar Monaco is direct zonder bezoek aan Italië).

Het was een roadtrip met een stel klasgenoten ;)

Route:

- Venlo

- Zell am See

- Grossglockner Hochalpenstrasse

- Jaufenpass

- Timmelsjoch Hochalpenstrasse (Sölden)

- Passo dello Stelvio

- Comomeer (Lago di Como)

- Monza/Milaan

- Bloemenriviera

- Col du turini (WRC proef)

- Monaco

- Laggo Maggiore

- Venlo

Afstand: 3214km

Reistijd: 39 uur

Haarspelden: 156

Hoogste pas: 2770 meter

Zeker mooi lijstje,

1.5 jaar geleden de Grossglockner naar boven gereden met een Vectra C2 2.2 GTS.

Hele mooie ervaring, en een geweldige auto om mee te rijden. uiteraard zou een 2.0t of 2.8t (OPC) nog mooier zijn,

Maar dit was al om van te genieten.

Zeker voor herhaling vatbaar. :)

Hallo corsa wereld king:

Na 7jaartjes trouwe dienst van onze astra G hebben we afgelopen zaterdag een corsa gekocht.

Het is een 1.2 Njoy uitvoering geworden.

Foto van de astra:

9D7DDAD3-2560-4F96-BEEE-A0E1A1869BBD.jpg

Zullen in de astra gedeelte wel een hoop mensen nog herkennen. Wim-v6 heeft 'm vaak opgelapt voor me :thumb

En nu de corsa:

EE7862AF-D723-4DE4-B0F3-2CA115DF4FAF.jpg

11FFB446-8C7A-4A2E-8D6A-4FDA22645788.jpg

Ik heb al wat ideetjes was ik eraan wil gaan doen, maar dat komt wel na de kerst :D

Gr. Jim

Ik had een filmpje in elkaar geflanst van mijn Corsa C zoals ik hem had gekocht:) nog genoeg aan te doen natuurlijk. misschien wat leuke suggesties wat ik kan doen om hem nog mooier te maken?? :) alles is welkom!

Link::
" onclick="window.open(this.href);return false;

@Har Astra wrote:
wuidfr.jpg

261gd95.jpg

Sinds 19 dec 2013 in mijn bezit Opel Corsa bouwjaar 2002 1.8I-16V met 65.700 km.stand, winter velgen maken hem er niet mooier op maar vind veiligheid wel belangrijk, voorjaar 2014 wil ik er 16 inch wielen onder zetten met 195/45/16 banden misschien iemand nog een tip die een mooi set weet.

Bijvoorbeeld zoiets...

2zyv7uh.gif

Mijn leuke Corsa-A'tje. Staat nu nog op winterbanden (165/70-13), zomerset ligt al klaar om opgeknapt te worden. Wordt 15 inch met 165/45-15 dus komt de auto nog iets lager te liggen.

Foto550-VHDXHIJI.jpg

@Nick-C20XE wrote:Onderweg naar Monaco afgelopen zomer king:

1173732_503146446438246_100074597_n.jpg

:thumbup

blijft prachtig die gsi`tjes! vooral rijdende foto`s is altijd leuk.

hier mijne alweer 6 jaar geleden toen nog met gt staal

is al 5 jaar niet meer in mijn bezit, en is volgens mij ook gesloopt, want het kenteken komt niet meer voor bij het rdw

P1010311.jpg

Aangezien m'n Ascona deze winter aangepakt gaat worden heb ik 'n leuke winterauto gekocht.

Een TR uit '84..

Met een schroefsetje en een set andere wielen etc. ziet die er al heel gauw een stuk leuker uit:

c4s3.jpg

qitf.jpg

idjz.jpg

2ml9.jpg

Terug
Naar boven