• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Hier maar weer is een foto van hoe die van mij er nu bij staat..

Kleine updates zijn nog onderweg zoals riegerskirts en rieger aanzetstuk voor achter en een compleet ander interieur
5842d88dcd2920347c99b33748af15ec.jpg
2236eb5316d9dfc06389b2a3cd0e946f.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

@IceFreak wrote:En hier de mijne :wub

Aha! Dus jij was mij te snel af :jerry wou hem gaan bezichtigen maar was al verkocht. Wel een nette dikke bak :thumbup wees er lekker zuinig op!

Eigenaren zeggen niks zolang dat ding altijd zijn beurtjes en onderhoud heeft gekregen is het geen enkel probleem. Is een

GSI dus moet wel tegen veel dinge kunnen, als er goed onderhoud is gepleegd.

Sinds kort eigenaar van deze Corsa.

Gekocht van de 2e eigenaar maar veel in gerookt helaas (geel van binnen). Gelukkig was al het plastic zo schoon en het dak is ook weer schoon.

20150621_155437_zpscfsmki3l.jpg

Opknap puntjes:

Tankklepje stuk

Vering slap

Hier en daar een lampje stuk

Deur kraakt

Veel haren en rokers geel

Lekt olie

Spiegel verstelling doet het niet (handmatig)

Meeste hierboven heb ik sinds 2 dagen al gefixed (zoals lampjes, deuren en tankklepje).

En heb meteen even de ruiten gecoat in de Rain-X, moet nog even een 2e laag over.

Ben vanplan een schroefset te monteren maar wil eigenlijk niet teveel aan deze auto uitgeven, het is maar voor nood namelijk.

Terug
Naar boven