• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Staat er netjes bij Wim! Had je naast die dashboard delen niet effe een schoon asbakkie mee kunnen pikken van de sloop? :P

@stefanbeerden wrote:@ivartje wrote:nieuwe auto? of werk je bij n Opel-dealer?

Dit is idd mijne nieuwe toen ie nog net was toegekomen.

ga je zeker veel plezier aan beleven :thumb mooie kleur ook , is n x wat anders als arden blue

ga je zeker veel plezier aan beleven :thumb mooie kleur ook , is n x wat anders als arden blue

Zal wel moeten, Arden bestaat niet meer. :angel

Zijn tenminste nog goed te betalen daar in België! Hier moet je er 40k voor neerleggen met opties, absurd voor dit segment.

Geniet ervan! :thumbup

@RemcoV wrote:ga je zeker veel plezier aan beleven :thumb mooie kleur ook , is n x wat anders als arden blue

Zal wel moeten, Arden bestaat niet meer. :angel

Zijn tenminste nog goed te betalen daar in België! Hier moet je er 40k voor neerleggen met opties, absurd voor dit segment.

Geniet ervan! :thumbup

Deze is inderdaad nog betaalbaar hier, maar ga je een stapje hoger richting Astra, of mijn droom Insignia OPC, dan kost je dat stukken van mensen aan BIV en inschrijvings geld... :swear

@basss27 wrote:Staat er netjes bij Wim! Had je naast die dashboard delen niet effe een schoon asbakkie mee kunnen pikken van de sloop? :P

Ding moet rijden, schoonmaken op zijn tijd.

(45.000 tot 60.000km per jaar)

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

vandaag de corsa na 2 maanden weer even van de buitenlucht laten genieten en de laatste dingetjes uitgevoerd om de auto spik en span op de racing expo te showen . Sta er overigens niet voor de show & shine , maar voor de db drag wedstrijd en demo's ;)

360.jpg

Paar weken geleden onderstaande beun Corsa GSI gekocht, rijdt het vrouwtje mee:

360.jpg

Iemand bekend met dit hok (vorige eigenaar gaf er geen conjo om, tis btw een ex Opel GSI Club auto iig)..

Blinderen. Cold air intake en embleemloze grill meer niet :thumb

Doe ook die cold air intake maar niet. Tenzij je vermogen wilt inleveren.

sinds gisteren overgestapt naar een Corsa B C20XE.

kom van een c14nz/c14se af, wat een verschil! rijdt heerlijk, een wolf in schaapskleren ;)

helaas is ie er vandaag mee gekapt (sta je dan voor 't eerst in je leven op de vluchtstrook...) maar daar wordt aan gewerkt.

12809789_934483009999958_3720982887055335170_n.jpg

@corsa14slow wrote:sinds gisteren overgestapt naar een Corsa B C20XE.

kom van een c14nz/c14se af, wat een verschil! rijdt heerlijk, een wolf in schaapskleren ;)

helaas is ie er vandaag mee gekapt (sta je dan voor 't eerst in je leven op de vluchtstrook...) maar daar wordt aan gewerkt.

12809789_934483009999958_3720982887055335170_n.jpg

Leuk ding! Zal heerlijk rijden met de C20XE erin. Is dit een gsi? Of zijn de bumpers later gespoten? (Zie de voorbumper niet goed)

Zo'n zonneband in de raam lijkt me ook wel prettig trouwens, die heb ik helaas niet:(

geen idee, heb de auto pas sinds afgelopen zaterdag en ben atm alleen maar bezig om het blok weer levend te krijgen...

Of het een gsi is weet ik ook niet, wel heeft ie elektrische ramen en spiegels, stuurbekrachtiging en na mijn idee zat er ook ooit airco in (dit hebben ze denk ik uit het motor ruimte gesloopt (ruimte gebrek?), maar aan de passagierkant steekt een deel "kachel' uit.)

die zonneband is na mijn idee nagenoeg standaard? tenminste m'n andere corsa B Swing/njoy heeft ook zo'n zonneband.

wanneer ik het blok weer goed levend heb zal ik in de history duiken ;)

Edit; T blok heeft geen problemen, de brandstofmeter wel, die dacht voller te zijn, dan dat ie daadwerkelijk was ;)

Terug
Naar boven