• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Ik moet zelf nog wat aan de E wennen, met name de achterkant. Maar deze ziet er wel eeg goed uit. Velgen en verlaging staan erg goed.

Nog verdere plannen mee?

Veel plezier ermee!

@.B4R7. wrote:Ik moet zelf nog wat aan de E wennen, met name de achterkant. Maar deze ziet er wel eeg goed uit. Velgen en verlaging staan erg goed.

Nog verdere plannen mee?

Veel plezier ermee!

Dankjewel, ja ik ben van plan om hem bij een wat hogere km stand en sparen ;) te chiptunen naar 115 of 130 pk als dat kan...Wacht nu nog tot dit type ook kan getuned worden. Mochten er tune bedrijven mee lezen dan mag je mij een pm sturen met mogelijkheden en offertes.

@Andre van A wrote:@.B4R7. wrote:Ik moet zelf nog wat aan de E wennen, met name de achterkant. Maar deze ziet er wel eeg goed uit. Velgen en verlaging staan erg goed.

Nog verdere plannen mee?

Veel plezier ermee!

Dankjewel, ja ik ben van plan om hem bij een wat hogere km stand en sparen ;) te chiptunen naar 115 of 130 pk als dat kan...Wacht nu nog tot dit type ook kan getuned worden. Mochten er tune bedrijven mee lezen dan mag je mij een pm sturen met mogelijkheden en offertes.

Ik heb veel lof gehoord over de 1.0 turbo van opel. Een van de weinige 3-cilinders (samen met ford) die niet het gevoel geeft dat je met een naaimachientje onderweg bent. En wel de voordelen van een 3-cilinder (weinig bewegende onderdelen om in gang te zetten, zuinig)

Met wat extra pit zeker een leuk motorblokkie.

Nogmaals, veel plezier ermee:)

Mijn vorige D, toen net op nieuwe twinspokes

Mijn nieuwe E, Cosmo, Bi xenon, 1.0 Turbo, 17 inch Bi colors, Intellilink, ..

De E was een stockwagen die al een tijdje in de showroom bij mijn dealer stond, vond dit een mooie wagen, maar nooit gedacht hem te kopen aangezien er niks mis was met mijn D :p

Maar hoe langer de E er stond natuurlijk, hoe goedkoper die werd. Op factuur kostte hij 22.000 en ik heb hem kunnen kopen voor 9500. Verschillende kortingen gekregen en een zeer mooie prijs voor de oude D gekregen ;) nu, bijna 6 maand later, zeer tevreden van de nieuwe E!

Gister maar eens met de corsa en camera op pad geweest;

f000033b9518e0250e225fa959dbebc9.jpg

c398d29ccd05bda80468444dd860df60.jpg

471429bb4a453e77e397e91e0250cb6f.jpg

Terug
Naar boven