• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Ik zal de mijne ook even voorstellen:

Omega B 2.0 16v Sport sedan uit '99

P2060079.jpg

P2060080.jpg

P2060081.jpg

P2060082.jpg

P2060083.jpg

Hij is nu verlaagd, 17 inch velgen van een face-lift model Sport met 10 mm spoorverbreders en een Vauxhall grille, eigelijk wel genoeg.

Misschien in de loop van de tijd nog een Irmscher einddemper en ik ben nog op zoek naar een origineel navigatie systeem, want zo'n beugeltje naast de radio is niet alles....

Effe voorstellen.

Bjorn is mijn naam en ben sinds kort trotse eigenaar van onderstaande omega b.

Mijn Ford sierra uit 1991 was weggerot en ik moest op zoek naar iets nieuws.

Mijn nieuw speeltje is gebouwd in 8-98 en heeft nu 133.000 kilometertjes op de teller staan.

Heeft (tot nu toe) wat kleine dingetjes, Steenslag, loslatende toplak, missende strips, fluitende sec. luchtpomp, hondenstank, missend dekzeil kofferbak en een sigarettengaatje in de bestuurdersstoel.

Al met al..mag niet klagen.

speeltje1.jpg

speeltje.jpg

Zal maar effe voorstellen ben nieuwe hier.

Mijn naam is Martijn en kom uit Eindhoven.

Mijn eerste auto was een Opel Omega 2.0i uit 1991 en daar heb ik 2 jaar veel plezier van gehad, maar vanwege rotte kokers toch maar weggedaan. En daar naderhand spijt van gehad! :mad:

oqs1s5cpfwcym41sddyj.jpeg

gpkakxtwt81xc203llyp.jpeg

Nu 6 jaar later komt er toch weer een Omega :D

maar nu een 2.5TD Elegance uit 2000, die ik donderdag in Duitsland mag gaan ophalen.

5jl21l7px9b6umx44rd3.jpg

Er komen meer fotos als ik em heb :)

GRtz Tinus

Besteld via autostyle

Kan je o.a krijgen bij car fantasy:

lgx05b_ani.gif

lgx05b_3.jpg

kenmerken:

00 RL E6 0007 DC12V, 6,5Wat

15graden curve

met R87 goedkeuring als dagrijlampen

100% Waterproof

Laatste nieuwe foto's van m'n Omega.

volgende week gaat ie naar de RDW en hopelijk over een paar weken m'n NL platen :)

h3ploncatl2eke9q2vet.jpg

ilat5wtvjpd7z5pe8srb.jpg

4s7y5epxl8jqnw9qvx8l.jpg

1ozyhnvo4poztj4k7irh.jpg

Nog even een kleine update

De rode bies zit er ook op maakt hem echt af..

En de achteruiten zijn Private Glass Limo Black :D

20100711113.jpg

20100711119.jpg

origineel gepost door Opel_Astr@

Nog even een kleine update

De rode bies zit er ook op maakt hem echt af..

En de achteruiten zijn Private Glass Limo Black :D

20100711113.jpg

20100711119.jpg

Ziet er goed uit.

maar je moet die oranje zij-knipperlichtjes nog wel vervangen voor witte/heldere hoor :P

haha :)

nadat de 20inch velgen verkocht waren

DSC_0871.jpg

heb ik een tijdje op mijn originele velgen rondgereden,

100_2932.jpg

omdat ik ook nog een kever heb van 1965 die momenteel helemaal gerestaureerd wordt tot op het kleinste vijsje ;)

GroteFoto-OXSNFFEF.jpg

maar aangezien het echt geen zicht was, heb ik toch maar terug velgen gestoken onder de omega, nl 19inch BB5 LM velgen...

simpele velgen die je veel ziet maar vind ze er wel goed onder staan voor dagelijks gebruik, en geen meetingwagen meer :)

100_3195.jpg

Hallo,

Ik ben Jacob en heb net deze Omega gekocht.

Het gaat hier om een 2.0 SE uit het jaar 1996.

Heb deze auto gekocht om helemaal weer klaar te maken en dan hopelijk veel plezier aan te beleven.

Op dit moment is de startmotor kapot (daarom staat die op bokken) en heeft de auto hier en daar wat plekjes en moet die goed schoongemaakt worden.

Omega.jpg

Groeten Jacob

Nette Omega, zo te zien netjes omgebouwd naar B2, de velgen staan goed, één van de betere buiten de originele 17 inch velgen , staat wel dik.:D

gr Hugo

Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met 17 inch executive velgen, Vauxhall grill en ww voorruit, bj Dec 2001

Ik had beloofd om mijn bakkie ook even in de showroom te zetten, dus voor de liefhebbers.. hier mijn grote trots :D :D

auto2ls.jpg

Let niet op het witte vlekje op de bumper :jerry

Er zat een aardige scheur in van de vorige eigenaar, heb dit vandeweek (nu pas :angel) even snel dicht gemaakt met putty :thumbup

origineel gepost door Hugo46

Nette Omega, zo te zien netjes omgebouwd naar B2, de velgen staan goed, één van de betere buiten de originele 17 inch velgen , staat wel dik.:D

gr Hugo

Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met 17 inch executive velgen, Vauxhall grill en ww voorruit, bj Dec 2001

bedankt ja ben er idd ook wel trots op :) voor een 18 jarige mag ik niet klagen :)

Terug
Naar boven