• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Origineel gepost door MetalRush

Enne... wat is 250 km nou helemaal?

voor de Belgen onder ons is dit ook ongeveer zo ver, en we waren er ook bij ;)!

250km wat is dat nou:sleeping...

Heb een jaar lang elk weekend tussen dokkum en veldhoven gependeld...nog wel met een corsaB 1400 8 klepper haha

Met een Omega is zoiets als een cruise..heerlijk genieten van de omgeving..geen gehobbel van die gein..relaxtttttttt!!!!!

DUS VOOR ALLEN..250KM IS niks!!

btw..was vrijdags naar dokkum a 278km..en zondagmiddag naar veldhoven a 278km

lijkt me mooi om eens naar een omegameeting te gaan..alhoewel ik me toch schaam voor me velgen:P

wanneer is er weer een meeting hans- v6. kunnen we daar niet een aparte topic van maken. wil wel komen maar weet niet waar en wanneer het is. mazzel :thumbup

250 Km is ook wel te doen, maar dan moet het van te voren natuurlijk wel lonend zijn, niet dat er maar 2 á 3 auto's komen opdagen.

Verder is het geen probleem ;) Misschien is het een idee om binnen kort alweer iets op stapel te zetten, bijv voor de zomervakantie. Zo kan iedereen er al rekening mee houden. ;)

@ thatso: Je kunt je dan wel schamen voor je velgen :P maar t gaat meer om de ervaringen die je uitwisseld en de gezelligheid. Dus die velgen van jou mogen dan geen probleem zijn ;)

Dat vindt ik juist het mooie van een (omega) meeting, je hebt veel verschillende soorten, van origineel tot compleet omgebouwd.

Goodgoan,

Lars

een EVO 500, of toch minstens de body kit :P

Al is het niet de jouwe, toch bedankt.

Misschien komt er nu wel iemand van "Hey hier staat de mijne" :P

1-1-Opel_Omega_V8-2.jpg

ik vind m vet!!!

het is een V8 iig

wel ff de stickers wegdenken!!!

Dat vind ik erover, te veel prullereien van lipjes, en spoilertjes en plooirandjes...

Maar laten we nu terug een beetje on topic komen:

Show hier "je" Omega... bitte?

@ thatstho: dat is in de verre verte géén V8 !!

Dit is een klassiek model van photoshop (en nog niet eens zo goed gedaan..) Iemand vond het leuk om een Omi eens te voorzien van wat extra tupperware.... persoonlijk vind ik het nix (maar gelukkig verschillen de smaken :thumbup).

Dit is de V8:

OmegaV8.sized.jpg

V8_01.jpg

V8_03.jpg

Ik zal ook weer eens een duitje in het zakje doen v.w.b. de foto's:

Hans-V6 versus MetalRush (tijdens die illegale streetrace van die 2 ouwe gekken :P)

Neus - aan - neus :wub

Hier een paar fototjes van mijn omega, hij is wel helemaal standaard, en zal niet echt opvallen tussen al die mooie wagens hier.:kewlpics:thumbup

Fotos-0018.jpg

Fotos-0016.jpg

Fotos-0021.jpg

Juist Wilfred,

Ieder heeft de auto naar zijn smaak, dat is het mooie ook juist, zo heb je veel verschillende ''soorten''. Anders wordt het ook zo saai ;)

Goodgoan,

Lars

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik ben ook zeker wel heel tevreden met mn omega en ben ook heel blij dat ik die keuze heb gemaakt.

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er op het forum heel wat mooie wagens te vinden zijn waar ik wel een beetje jaloers op mag zijn :wors

de mijnes nog een x..helemaal origneel is die van jou niet monza77..je hebt er tenminste nog andere velgen op:)....

hier de mijne nog een x

7005656555.jpg

sorrie dat ie niet zo scherp is...is maar een D900 foto'tje

6.jpg

lala.jpg

lilili.jpg

stuurtje.jpg

niet de scherpste..maar het is tenminste iets geloof ik

Spoelie ligt (alweer) te pitten... dus ik zet die van hem er maar ff op (die foto's staan toch op mijn website :P)

md_45.jpg

Zoom

md_44.jpg

Zoom

md_43.jpg

Zoom

De details mag spoelie er zelf bijknetteren... als ie ooit nog eens opstaat van dat schoonheidsslaapje... want daar is bij hem niet tegenop te pitten :jerry

Terug
Naar boven