• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

OpelOmega2.216v.jpg

Ja ,toch voor elkaar geklooid.

Ik had hem ff naar binnen gehaald met dit brute weer!:swear

Oja hij staat op winterbanden,met ......(roept u maar)type wieldoppen 15 inch.

Ziet er goed uit:thumbup

En die wieldoppen vind ik niet eens zo gek,hoor.

Doe ze bij mijzelf er niet op.Zijn door vorige eigenaar beschadigd.:mad:

gr

Danny

Inderdaad, mooie auto! ;)

Zijn dit originele Opel-velgen of gewoon een naafkapje erop gedaan? Staan wel netjes!

En die veerpootbrug.. king:

@Heuti 17 inch 7,5j 225/45 r17 dunlop sp9000's erop plakt goed

@maxim102 dat zijn stickers, ik had eigenlijk de standaard velgen van een chrysler 300c eronder gewild maar dat past niet ivm steekmaat, en die zijn ook eigen product dus niet aan te komen. Dit kwam t meest in de buurt, en met bruut verlagen vult ie nu mooi de wielkast.

Zijn het xenon lookalike's??

Merk?

Ut zeet d'r wal stoer uut!!!:afro:afro

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Grtz de Heut

Dat zijn gewoon standaard mistlichten met een xenon ombouw setje. Dat heb ik in m'n dimlicht ook gebruikt want daar zat ook nog halogeen in. Dus nu heb ik twee conversiekits zodat ik ook de petjes kan etteren met hun niet geprojecteerde ombouw rotzooi.

Krijg nu wel eens commentaar van vrienden of ik geen xenon conversie kit in m'n achteruitrij verlichting wil.:jerry:jerry.

Die booskijkers zijn van kamei. via via jd autosport ofzo. Ik heb de meeste zooi van http://www.cargoods.nl die zijn best goed, doen niet moeilijk bij garantie en niet vreselijk duur.

Mooi mooi. Staat strak in de lak. Alleen vergeet de volgende keer dat stuk rechterdeur en de onder/zijkant van je achterbumper niet te wassen. Je hele, en dan bedoel ik de volle 100% omega verdient alle liefde en aandacht als er gemasseerd wordt. Houdt de relatie gezond hahaha.

Hahaha, jij let goed op.

De omi is trouwens helemaal full options, navigatie, bose, regensensor, parkpilot, vol leer, stoelverwarming etc, behalve mistlicht voor.

Hoe dat nu weer kan is mij een raadsel.

Grt, Tom

origineel gepost door turbotom

Hahaha, jij let goed op.

De omi is trouwens helemaal full options, navigatie, bose, regensensor, parkpilot, vol leer, stoelverwarming etc, behalve mistlicht voor.

Hoe dat nu weer kan is mij een raadsel.

Grt, Tom

Nou dat kan ik wel verklaren. Jij hebt waarschijnlijk een Onyx-uitvoering met als extra's een convenience-pakket en navigatie+Bose.

Trouwens, het zou me niet verbazen als jij een van de allerlaatste originele Omega's hebt (dus geen import o.i.d.). Toevallig is daar net een nieuw topic over aangemaakt.

Groetjes,

Andrew

Klopt, dit zal een van de laatste zijn geweest ! Ik heb twee zomers terug kennis mogen maken met een Omega, ook met **-PF-** , echt een bomvolle. 3,2 V6 in Executive Edition, zegt al genoeg :wub Vandaar dat ik nu ook Omega rijd, ik was helemaal verkocht :P

turbotom, prachtige Omega! :thumbup ;)

misschien kan ik hem hier ook ef showen... weet dat hier een hoop omega lovers zijn... wellicht dat iemand er iemand voor weet of misschien zelf interesse in heeft.... (staat ook bij te koop)

Terug
Naar boven